Bogdan Briscu: 14 caracteristici ale unui training excelent

31 octombrie 2013 | 0 comentarii

bogdan briscu4Din experiența pe care am acumulat-o lucrând ca director timp de 10 ani într-o mare firmă de renume internațional (recunoscută chiar și de către competiție ca fiind una dintre cele mai bune școli de vânzări) am tras câteva concluzii despre cum ar fi de folos să arate un training, ca să fii sigur(ă) că investiția aceasta îți va aduce profit, indiferent dacă ești participant (ca angajat) sau organizator (ca director sau proprietar de afacere).

Am avut ocazia să văd și să particip la foarte multe traininguri, ținute de cele mai diverse mari companii sau traineri freelancer-i, în țară și în străinătate, cu subiecte din cele mai variate, care mergeau de la vânzări, la comunicare și inteligență emoțională și am putut să îmi fac o părere despre cum ar fi folositor să se facă lucrurile.

Observând cu atenție ce se întâmpla la aceste training-uri am întocmit lista de idei valoroase de mai jos, pe care ți-o pun la dispoziție cu drag, ca să te ajute atunci când vei vrea să îți oferi câștiguri mai mari, aptitudini sau motivații suplimentare,indiferent dacă ești angajat sau angajator, prin cumpărarea unui training.

  1. Subiectele învățate să poată fi aplicate practic
  2. Să fie simplu, clar și ușor de înțeles
  3. Să se învețe cu plăcere
  4. Să se desfășoare într-o atmosferă pozitivă, de sprijin și de încurajare
  5. Să fie personalizat, special pentru nevoile firmei și participanților la curs
  6. Să fie astfel conceput încât să conțină un număr suficient de exerciții practice pentru punerea în aplicare imediat după discutarea teoriei
  7. Să fie aplicat ulterior
  8. Efectul trainingului să fie evaluat după o perioadă
  9. Să aibă follow-up
  10. Training-ul să fie oferit și eșaloanelor superioare celor cărora le este destinat, pentru a putea face follow-up pe termen lung și a fi integrat în strategia ulterioară a firmei
  11. Să fie făcut cu un trainer entuziast și care se conectează la cursanți
  12. Să fie făcut cu un trainer care are experiență reală și relevantă legată de subiecte și cu oamenii, nu doar teoretice
  13. Trainerul să fie ales după ce și cum știe să facă, nu după numărul de diplome și acreditări pe care le deține sau după renumele firmei prin care activează
  14. Trainerul să cunoască sau să învețe specificul domeniului sau a afacerii tale

 

Ne vedem în curând la un seminar gratuit de 2 ore la Satu Mare!

Indiferent dacă ești antreprenor, manager sau reprezentant de vânzări, ai nevoie să stăpânești răspunsurile la aceste trei întrebări:

  1. Ce să faci?
  2. Cum să faci?
  3. De ce să faci?

Ce ai de făcut cu afacerea, echipa sau clienții tăi pentru a avea succes?

Cum să procedezi cu afacerea, echipa sau clienții tăi ca să fii sigur că ești pe calea cea bună spre succes?

De ce să faci lucrurile într-un anume fel în afacerea, echipa sau cu clienții tăi?

 

Iată despre ce vom vorbi la SEMINARUL GRATUIT DE AFACERI “ANTREPRENOR, MANAGER, REPREZENTANT DE VÂNZĂRI – SOLUȚII VERIFICATE PENTRU PROBLEMELE TALE”:

  • Cum să afli dacă lucrezi cu clienții potriviți
  • Cum să îți găsești clienții potriviți
  • Cum să ajungi să vorbești cu clienții pe care îi dorești
  • Ce să îi spui unui client, în cel mai scurt timp posibil, ca să îți crești șansele de a-l face să cumpere de la tine și nu de la concurență
  • Cum să afli motivele pentru care un client vrea să cumpere, ca să îi vinzi ceea ce vrea
  • Cum să îți dai seama ce gândește clientul despre produsele/serviciile tale
  • De unde provin obiecțiile clientului
  • Ce să faci cu echipa ta de vânzări ca să fii foarte mulțumit de performanța ei

Vom mai discuta și alte lucruri care te pot interesa, te las să le descoperi venind la SEMINARUL GRATUIT DE AFACERI “ANTREPRENOR, MANAGER, REPREZENTANT DE VÂNZĂRI – SOLUȚII VERIFICATE PENTRU PROBLEMELE TALE” !

De cele mai multe ori la unele seminarii afli numai CE ai de făcut. Diferența la seminarul

“ANTREPRENOR, MANAGER, REPREZENTANT DE VÂNZĂRI – SOLUȚII VERIFICATE PENTRU PROBLEMELE TALE” este că vei afla în plus CUM să procedezi și mai ales DE CE să procedezi într-un anumit fel cu afacerea, echipa sau clienții tăi. În aceste răspunsuri stă secretul succesului tău pe termen scurt, mediu și lung, indiferent de cât de dură este competiția sau de cât de grele sunt vremurile financiare.

Dacă vei ști răspunsurile la aceste trei întrebări, vei reuși acolo unde alții se împotmolesc.  “Cel mai mare adversar al unei persoane e ea însăși” spune o vorbă înțeleaptă. Află cum poți deveni cel mai bun prieten al tău, pentru că în interiorul tău se află succesul! Permite-I să iasă la suprafață participând în 6 noiembrie la seminarul gratuit “ANTREPRENOR, MANAGER, REPREZENTANT DE VÂNZĂRI – SOLUȚII VERIFICATE PENTRU PROBLEMELE TALE”.

În plus, dacă vei participa la această întâlnire, vei putea găsi noi colaboratori, pentru că în pauză vei avea ocazia să faci cunoștință cu ceilalți participanți. În sală s-ar putea să fie viitorul tău client nou. Dacă ești reprezentant de vânzări sau manager, poate faci cunoștință cu un angajator mai bun, iar dacă ești antreprenor, poate îți găsești noi membri de valoare pentru echipa ta sau parteneri de afaceri.

Te aștept la Satu Mare, Restaurant Paloma, str. Lalelei, nr. 5, în data de 6 noiembrie, miercuri, de la ora 18. Seminarul va dura 2 ore și se va încheia la ora 20. Intrarea este gratuită, în limita locurilor disponibile în sală.

Ca să îți rezervi un loc, trimite-mi un mail cu mesajul “Particip” aici http://bogdanbriscu.ro/contact/

Dr. Bogdan Briscu, unul dintre puținii traineri și coach de vânzări, management și comunicare din țară care are experiență reală în aceste domenii.

Etichete: , , , , , , , , ,

Categorie: Publicitate

Responsabilitatea juridică a comentariilor revine în totalitate autorilor, care își asumă în întregime și consecințele legale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

  • RSS
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Pinterest