Bogdan Briscu: 15 cele mai frecvente greșeli pe care le poate face o firmă când cumpără un training

30 octombrie 2013 | 4 comentarii

bogdan briscu3Dacă ești proprietarul unei firme (sau, mă rog, persoana de decizie într-o firmă) și vrei să îți crești vânzările te pot ajuta pentru început să eviți cele mai comune greșeli pe care le fac mulți atunci când cumpără un training în speranța că asta le va rezolva problemele la fel de repede cât ar pocni din degete.

Pentru folosul tău, ca să îți meargă mai bine, iată cele mai frecvente greșeli făcute și care costă mult mai mult decât un training:

  • Să uiți (sau să nu știi) că cea mai importantă resursă a unei firme sunt oamenii și ca urmare să nu investești în ea
  • Să crezi că vânzările îți vor crește fără ca reprezentanții tăi de vânzări să fie învățați cum se vinde eficient
  • Să crezi că poți crește semnificativ vânzările doar muncind mai mult, vizitând mai mulți clienți, scăzând prețurile sau oferind discount-uri
  • Să crezi că poți crește vânzările punând presiune pe departamentul vânzări (sau alte departamente)
  • Să consideri că training-urile sunt scumpe și că nu ai bani de așa ceva ori că banii dați pe training îți scad profitul
  • Să consideri că nu merită să investești în angajații tăi din departamentul vânzări pentru că “oricum nu stau prea mult în firmă și pleacă în altă parte”
  • Să te aștepți că dacă faci training pentru reprezentanții de vânzări, managerii lor și tu nu mai e nevoie să înveți sau să faci nimic
  • Să te aștepți ca pentru simplul fapt că ai făcut training pentru reprezentanții de vânzări vânzările vor crește cu viteză amețitoare și efectul îl vei vedea chiar în prima lună după trainingul respectiv
  • Să alegi trainerii și firmele de training după nume, renume și diplome, nu după ceea ce știu și pot să facă
  • Să cumperi un training cu un subiect propus de firma de training fără să analizezi nevoile tale și să le prioritizezi în funcție de importanță
  • Să oferi un training angajaților tăi și apoi să îi lași să aplice singuri ce au învățat fără să le oferi sprijinul tău ulterior (follow-up)
  • Să trăiești cu impresia că tot ce s-a discutat la training va fi învățat exact așa de angajații tăi și că de mâine vei avea niște angajați model
  • Să cumperi un singur training, crezând că se pot învăța toate deodată
  • Să nu ții cont că învățarea e un proces de durată și necesită nu numai teorie, ci mai ales o practică îndelungată pentru a avea efectul bun pe care îl dorești
  • Să alegi subiecte de training fără“legi” interesul de dezvoltare al firmei tale cu nevoile individuale ale angajaților, în funcție de experiența lor reală

Ne vedem în curând ca să afli cum să eviți aceste greșeli, ca să tragi foloase maxime din orice training!

Indiferent dacă ești antreprenor, manager sau reprezentant de vânzări, ai nevoie să stăpânești răspunsurile la aceste trei întrebări:

  1. Ce să faci?
  2. Cum să faci?
  3. De ce să faci?

Ce ai de făcut cu afacerea, echipa sau clienții tăi pentru a avea succes?

Cum să procedezi cu afacerea, echipa sau clienții tăi ca să fii sigur că ești pe calea cea bună spre succes?

De ce să faci lucrurile într-un anume fel în afacerea, echipa sau cu clienții tăi?

 

Iată despre ce vom vorbi la SEMINARUL GRATUIT DE AFACERI “ANTREPRENOR, MANAGER, REPREZENTANT DE VÂNZĂRI – SOLUȚII VERIFICATE PENTRU PROBLEMELE TALE”:

  • Cum să afli dacă lucrezi cu clienții potriviți
  • Cum să îți găsești clienții potriviți
  • Cum să ajungi să vorbești cu clienții pe care îi dorești
  • Ce să îi spui unui client, în cel mai scurt timp posibil, ca să îți crești șansele de a-l face să cumpere de la tine și nu de la concurență
  • Cum să afli motivele pentru care un client vrea să cumpere, ca să îi vinzi ceea ce vrea
  • Cum să îți dai seama ce gândește clientul despre produsele/serviciile tale
  • De unde provin obiecțiile clientului
  • Ce să faci cu echipa ta de vânzări ca să fii foarte mulțumit de performanța ei

Vom mai discuta și alte lucruri care te pot interesa, te las să le descoperi venind la SEMINARUL GRATUIT DE AFACERI “ANTREPRENOR, MANAGER, REPREZENTANT DE VÂNZĂRI – SOLUȚII VERIFICATE PENTRU PROBLEMELE TALE” !

De cele mai multe ori la unele seminarii afli numai CE ai de făcut. Diferența la seminarul

“ANTREPRENOR, MANAGER, REPREZENTANT DE VÂNZĂRI – SOLUȚII VERIFICATE PENTRU PROBLEMELE TALE” este că vei afla în plus CUM să procedezi și mai ales DE CE să procedezi într-un anumit fel cu afacerea, echipa sau clienții tăi. În aceste răspunsuri stă secretul succesului tău pe termen scurt, mediu și lung, indiferent de cât de dură este competiția sau de cât de grele sunt vremurile financiare.

Dacă vei ști răspunsurile la aceste trei întrebări, vei reuși acolo unde alții se împotmolesc. “Cel mai mare adversar al unei persoane e ea însăși” spune o vorbă înțeleaptă. Află cum poți deveni cel mai bun prieten al tău, pentru că în interiorul tău se află succesul! Permite-i să iasă la suprafață participând în 6 noiembrie la seminarul gratuit “ANTREPRENOR, MANAGER, REPREZENTANT DE VÂNZĂRI – SOLUȚII VERIFICATE PENTRU PROBLEMELE TALE”.

În plus, dacă vei participa la această întâlnire, vei putea găsi noi colaboratori, pentru că în pauză vei avea ocazia să faci cunoștință cu ceilalți participanți. În sală s-ar putea să fie viitorul tău client nou. Dacă ești reprezentant de vânzări sau manager, poate faci cunoștință cu un angajator mai bun, iar dacă ești antreprenor, poate îți găsești noi membri de valoare pentru echipa ta sau parteneri de afaceri.

Ești așteptat la Satu Mare, Restaurant Paloma, str. Lalelei, nr. 5, în data de 6 noiembrie, miercuri, de la ora 18. Seminarul va dura 2 ore și se va încheia la ora 20. Intrarea este gratuită, în limita locurilor disponibile în sală.

Ca să îți rezervi un loc, trimite un mail cu mesajul “Particip” aici http://bogdanbriscu.ro/contact/

Dr. Bogdan Briscu – unul dintre puținii traineri și coach de vânzări, management și comunicare din țară care are experiență reală în aceste domenii.

 

Etichete: , , , , , , , ,

Categorie: Publicitate

Comentarii (4)

Trackback URL | RSS Feed comentarii

Responsabilitatea juridică a comentariilor revine în totalitate autorilor, care își asumă în întregime și consecințele legale

  1. sarcastul spune:

    Eu sunt deputat-senator , pe mine nu ma priveste.
    Noi facem afecere cu statu’,profit 100%.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

  • RSS
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Pinterest