Controale în magazine şi pieţe, înaintea sărbătorilor pascale

16 aprilie 2014 | 1 comentariu

Colegiul Prefectural (16)O comisie mixtă formată din reprezentanţii mai multor instituţii efectuează controale la unităţile care comercializează şi procesează produse, axându-se special pe cele specifice sărbătorilor pascale.

Directorul DSVSA Satu Mare, Nicolae Domuţa, a prezentat astăzi, în şedinţa Colegiului Prefectural primele rezultate ale controalelor desfăşurate în perioada 7-14 aprilie. Astfel, au fost verificate 53.202 kg de produse, oprindu-se temporar de la comercializare 519 kg în valoare de 688 lei şi au fost aplicate 17 sancţiuni în valoare de 6.100 lei. Controalele vor continua până în 19 aprilie.

Şeful DSVSA Satu Mare a mai anunţat faptul că în prima zi în punctul amenajat în piaţa de vechituri au fost sacrificaţi 62 de miei, inspectorii sanitar veterinari supraveghind ca totul dă se desfăşoare în condiţii de siguranţă alimentară.

Colegiul Prefectural (3)

În cadrul întâlnirii, şeful ITM Satu Mare, Dan Alin, a prezentat activitatea instituţiei, arătând că a crescut numărul persoanelor angajate dar a scăzut numărul contractelor de muncă, fiind mai puţine persoane care au al doilea serviciu.

Potrivit datelor prezentate, în 31.12.2012 erau 79.095 de salariaţi, în 31.12.1013 numărul a crescut la 82.930 iar în 14.04.2014 s-a ajuns la 85.139. A crescut totodată şi numărul angajatorilor, de la 7.178 în 2012 la 7.490 în 2013 şi 7.572 în aprilie 2014.

Dan Alin a mai menţionat faptul că în acest an au crescut foarte mult controalele la firme. Dacă în 2013 media unui inspector era de 13 controale pe lună în acest an a efectuat 23 de controale. 

Etichete: , , , , , , ,

Categorie: Locale

Comentarii (1)

Trackback URL | RSS Feed comentarii

Responsabilitatea juridică a comentariilor revine în totalitate autorilor, care își asumă în întregime și consecințele legale

  1. Amalia spune:

    Mi se pare mie sau lipseste cu desavarsire la noi in oras un control al calitatii serviciilor prestate de angajatele de la unele magazine, nu toate. Unele angajate sunt indiferente, altele sunt lehamitiste, rar, profesionaliste, iar amabile, rarisime!
    La magazinul de curand instalat pe Drum Carei, la raionul de apa minerala, intr-un week end de curand trecut o angajata foarte obraznica incerca sa explice de ce pretul pus de ea, cred, este la dracu si marfa la ma-sa. Nu am priceput nimic nici din pret, nici din promotie. Baxul de apa avea 6 flacoane, dar angajata se ofusca daca cineva incerca sa ia doar 2 (era promotie la 2!!!). Foarte grav! Am primit si eu un cearceaf de intrebari oarecum bine intentionate despre calitatea serviciilor acelui magazin, dar mi-ar fi trebuit mult timp sa raspund la intrebari care nu isi aveau rostul. Pe B-dul Closca, la un magazin de paine, o vanzatoare e parca abia coborata din nori: tonul folosit este de la usa cortului, de amabilitate nu se pune problema. De aceea ma intreb: cine trebuie sa verifice aceste lucruri? Cumparatorul nu are timp si nervi sa ce? ce sa faca in astfel de situatii, dar, daca sunt oameni platiti sa disciplineze angajatii, sa o faca!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

  • RSS
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Pinterest