Trenul Mangalia – Satu Mare, în întârziere la Satu Mare

22 august 2014 | 1 comentariu

images (10)Trenul de persoane Mangalia – Satu Mare a fost blocat azi noapte în jurul orei 00:25 în Siculeni. Motivul staționării a fost deraierea unui tren de marfă în zona Izvorul Mureșului.

Potrivit informaților CFR, trenul trebuia să ajungă astăzi la ora 10:20 în Satu Mare, dar din cauza deraieri trenului de marfă acesta încă nu a ajuns.

În acest moment, echipele feroviare de intervenție lucrează pentru verificarea și remedierea eventualelor defecțiuni ale linei – acțiune care va permite reluarea circulației în condiții de siguranță. După finalizarea operațiunilor de verificare a infrastructurii, circulația celor 4 trenuri care staționează va fi reluată în cel mai scurt timp.

 Până la restabilirea circulaţiei, 4 trenuri de călători staţionează temporar în următoarele gări:

-          Trenul IR 1945 (Mangalia – Satu Mare) staţionează în Siculeni de la ora 00.25

-          Trenul IR 1642 (Dej – Bucureşti Nord) staţionează în Gheorghieni de la ora 02.12

-          Trenul IR 1641 (Bucureşti Nord – Dej) staţionează în Siculeni de la ora 03.00

-          Trenul IR 407-2 (Episcopia Bihor – Braşov) staţionează în Voşlăbeni de la ora 06.33

 Pasagerii care nu mai doresc să continue călătoria vor primi, la cerere, contravaloarea biletelor pentru parcursul neefectuat, informează CFR.

 Companiile feroviare cer scuze pasagerilor pentru neplăcerile cauzate de întreruperea circulației și informează că depun toate eforturile pentru ca pasagerii să ajungă în deplină siguranță la destinație.

Etichete: , , , , , , , ,

Categorie: Locale

Comentarii (1)

Trackback URL | RSS Feed comentarii

Responsabilitatea juridică a comentariilor revine în totalitate autorilor, care își asumă în întregime și consecințele legale

  1. URMARILE JAFULUI ? spune:

    Schema falimentarii fortate a CFR Calatori, prin care cele mai bune
    rute aflate de ani de zile in portofoliul CFR Calatori au fost
    abandonate pentru a putea fi preluate din mers de catre unii operatori
    privati.
    Care au impuscat astfel doi iepuri dintr-o lovitura, pe langa cursele
    oricum extrem de profitabile, ei devenind automat si beneficiarii
    generoaselor subventii acordate de catre Ministerul Transporturilor
    pentru segmentul feroviar. Insa concomitent cu aplicarea acestei
    strategii, managerul Valentin Dorobantu nu s-a sfiit sa acorde si direct
    catre clientii politici sume uriase de bani din bugetul public.

    DNA confirma: record absolut

    Concurenta in domeniu este una acerba, din moment ce sifonarea
    banilor de la buget a ajuns in Romania zilelor noastre un adevarat sport
    national. Iata insa ca procurorii anticoruptie sunt pe cale sa confirme
    ca managerul de la CFR Calatori a reusit un adevarat record absolut,
    greu de egalat pana si de ceilalti colegi din „caracatita Fenechiu”

    Iar ancheta privind acordarea
    contractelor de catre Valentin Dorobantu este de-abia la inceput, astfel
    ca performanta poate fi chiar mult mai mare. Deocamdata se verifica un
    lot de 152 de contracte semnate de catre managerul CFR Calatori si prin
    care compania de stat s-a obligat la plati consistente aproape exclusiv
    pentru unul si acelasi beneficiar. Iar dintre cele 152 de contracte doar
    unul singur a fost acordat prin organizarea unei licitatii cum scrie la
    carte!

    Negociere fara publicare

    Valentin Dorobantu nu a avut nicio greata in a arunca zeci de
    milioane de euro mereu catre aceleasi firme de casa. Conform
    informatiilor intrate in posesia noastra, din cele 152 de contracte,
    unul singur a fost adjudecat prin licitatie publica.

    Alte 73 de contracte au fost acordate prin negociere cu publicare, in
    timp ce nu mai putin de 78 de contracte, in valoare de zeci de milioane
    de euro, au fost atribuite de catre Dorobantu prin negociere fara
    publicare, la care s-a participat aproape de fiecare data cate un singur
    ofertant.
    Unul si acelasi, bineinteles.

    Primele 70 milioane de euro

    Pentru a le fi mai usor, anchetatorii au impartit cele 152 de contracte
    in trei loturi. Iar in ce priveste primele 49 de contracte acordate, au
    descoperit ca suma totala astfel unidirectionata de catre Valentin
    Dorobantu se ridica la peste 70 milioane de euro! In conditiile in care
    CFR Calatori a fost adusa in pragul falimentului, mii de salariati
    riscand concedierea. Din aceasta suma, peste 50 de milioane au fost
    alocati pentru reparatii, procurorii incercand acum sa afle daca acestea
    au si avut loc in realitate sau nu. Iar nu mai putin de 1,5 milioane
    euro au fost dati de Dorobantu pe… curatenie.

    A intrat cu bocancii in buget
    Grav este si faptul ca multe dintre contractele suspecte nu au fost
    acordate pentru un singur an, ci pe cate patru ani, astfel ca bugetul
    companiei de stat va mai fi jumulit mult timp de acum inainte.
    Vom reveni cu amanunte incendiare atat despre firmele „norocoase”
    care au negociat direct cu Dorobantu, cat si cu exemple halucinante
    despre cum au fost cheltuiti banii publici. Este suficient sa amintim
    doar ca managerul CFR Calatori a cumparat direct de la firma Comixta din
    Sibiu bocanci de… 370.000 euro!

    Si toate cele de mai sus se intamplau in timp ce acelasi Dorobantu
    Valentin a suspendat contractul de munca al aproximativ 14 000 de
    angajati timp de 8 zile pentru fiecare dintre acestia, in anul 2013,
    motivand lipsa acuta de fonduri !!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

  • RSS
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Pinterest