Grand Mall devine ANKORA!

8 decembrie 2015 | 5 comentarii

Grand Mall devineÎn urma unui proiect de rebranding clădirea Grand Mall devine ANKORA, brand cu structură mixtă de servicii utilitare şi de distracţie pentru locuitorii din judeţul Satu Mare.

Având la bază un studiu complex de marketing şi gravitaţie comercială realizat cu sprijinul unei agenţii de branding specializate, proprietarii clădirii au decis schimbarea structurii de servicii, a modelului de afacere, a numelui acesteia cât şi crearea unei identităţi vizuale moderne şi atractive.

Noul brand numit ANKORA își propune să ofere alternative de calitate pentru petrecerea timpului liber, distracţie și socializare cât și servicii utilitare pentru locuitorii din Satu Mare şi cei ai judeţului, contribuind la creşterea calităţii vieţii. Sloganul nostru “Mix & Fun” transmite cel mai bine misiunea noastra, aceea de a îmbina și reuni cele mai bune servicii oferite de noi şi de partenerii noştri de afaceri pentru satisfacerea necesităţilor locuitorilor din judeţul Satu Mare.

Pentru populaţia judeţului Satu Mare, Ankora va oferi următoarele servicii :

 ANKORA ENTERTAINMENT:

 - ANKORA CAFFE – o cafenea unde iţi poţi petrece timpul liber întâlnindu-te cu prietenii sau cu partenerii de afaceri și poţi servi o cafea, un ceai sau o gustare axată pe preferinţele de mâncare modernă cu impact pozitiv în aportul de energie zilnic. Seara vă puteţi întâlni prietenii în cele două cluburi, cu muzică și atmosferă pentru toate gusturile.

- ANKORA FILM- cinematograf  cu cele mai noi producţii de film pentru copii și adulți.

- ANKORA EVENT –spaţii pentru evenimente și conferinţe dotate cu toate facilităţile și echipamentele de comunicare.

- ANKORA GYM – un concept integrat de antrenament bazat pe fitness și sporturi moderne plus spa astfel încât persoanele care fac sport să aibă spaţiul și condiţiile de calitate necesare.          

- ANKORA SHOPS – spații destinate partenerilor comerciali.

- ANKORA OFFICES  – servicii diverse necesare populației și mediului de afaceri.

Bazându-se pe servicii premium, viziunea ANKORA este de a deveni un partener profesionist al firmelor care activează pe piaţa serviciilor astfel încât divizia ANKORA OFFICES oferă beneficii reale pentru cei care doresc să îşi aducă afacerea în clădire:

• Spaţii cu expunere vizuală foarte avantajoasă pentru trafic crescut.

• Condiţii de închiriere moderne, spaţii dotate individual cu toate dependinţele necesare.

• Alăturarea de afaceri de calitate – ancore pentru creşterea vadului comercial.

• Persoană desemnată pentru facility management și aspect operaţionale de zi cu zi.

Brandul Ankora aparţine METECOM SA.

 

Etichete: , , , , ,

Categorie: Locale

Comentarii (5)

Trackback URL | RSS Feed comentarii

Responsabilitatea juridică a comentariilor revine în totalitate autorilor, care își asumă în întregime și consecințele legale

  1. Unu' spune:

    Da’ parcare, cand faceti? Fara ea, cam degeaba rebranduiti ;)

  2. Vira ankora spune:

    Hai sa fim serioși! Devine din ce in ce mai evident ca SM este un oraș mort .Lipsa de viziune a autorităților, lipsa investițiilor durabile in infrastructura si a planurilor de afaceri a dus la aceasta situație.Un oraș aflat la mai puțin de 50 de km de autostrada care i-l lega de Europa ,cu aeroport,înconjurat de zone agricole cu uriaș potențial si renume a ajuns un oraș de sclavi pe plantația celor de la Drax&co sluțit de samsarii imobiliari care au construit cum si unde au avut chef fără a întâmpina nici o opoziție din partea factorilor de răspundere multumiți cu șpăgi grase,lăsat pe mâna unor consilieri si primari de toată jena .Asa ca ce sa mai vorbim de oșenii de la Grand mall care după ce si-au bătut joc de una dintre cele mai reprezentative clădiri istorice din Sm ,au construit un mall fără parcare ,oare cum au primit autorizația!?,cu un cinema culmea 3D ,intr-o pivnița neaerisita de mărimea unui garaj,acum cred ca dacă o sa-i zică Ankora o sa fie altceva decât un kitch oșenesc de doi bani..

  3. nicu spune:

    Ieri faceati reclama mascata lui Zirmer Bud cu mallul din martie 2016 azi la falimentarul Grand Mall care isi schimba numele.Cred ca suntem unici in tara la mall fara parcare.Curios cum a primit autirizatie de la primarie.

    • Magazinul de branduri spune:

      Falimentul unei firme se declara prin hotarire judecatoreasca si se publica in portalul aferent al ANAF. Un brand nu poate intra in faliment :))))). Daca VODAFONE este numele vechiului CONNEX, nu inseamna ca acesta din urma a fost in faliment. Sa ne aducem aminte si de ROMTELECOM care a devenit TELECOM. Deci daca nu aveti proprietatea termenilor ( adica nu stiti ce inseamna cuvintele pe care le folositi) tot ce obtineti este ca va faceti de ras.

  4. goro spune:

    Schimbati numele spre : SMALL, si atat.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

  • RSS
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Pinterest