Le poți face în fiecare zi pentru a deveni MULT mai Sănătos: 23 de Recomandări simple de la un Nutriționist!

16 iunie 2016 | 0 comentarii
recomandari nutritionistPuteti incerca si voi aceste recomandari simple, dar extraordinare! Uneori tocmai lucrurile mici fac diferenta, iar schimbarile aparent insignifiante ne pot schimba viata si sanatatea in mai bine.

Uneori tocmai lucrurile mici fac diferenta, iar schimbarile aparent insignifiante ne pot schimba viata si sanatatea in mai bine. Intr-un articol publicat pe lifehack.org, Osha Key, nutritionist si creator al dietei lovetariene (www.lovetariandetox.com), ne prezinta câteva lucruri simple pe care le putem face in fiecare zi pentru a deveni mai sanatosi. Iata care sunt 20 dintre acestea:

Osha Key: 23 de lucruri pe care le poti face in fiecare zi pentru a-ti imbunatati sanatatea

1. Mediteaza pentru cel putin 5 minute.

2. Imbratiseaza pe cineva. In timpul imbratisarii se elibereaza endorfine, hormoni raspunzatori cu starea de bine.

3. Consuma ceai verde in loc de cafea.

4. Opteaza pentru o dieta cu legume si fructe integrale. Evita orice artificial si plin de conservanti si alte substante chimice.

5. Bea cel putin 2 litri de apa in fiecare zi pentru a te mentine hidratat deoarece toate functiile din corp depind de apa.

6. Conecteaza-te cu Mama Natura practicand “impamantarea”. Mergi de exemplu cu picioarele goale pe iarba, nisip sau pamant.

7. Evita alimentele cu un continut ridicat de zahar precum prajituri, inghetata, dulciuri din comert etc. Cauzeaza dereglari ale zaharului din sange ceea ce poate conduce la diabet si poate afecta sanatatea in general.

8. Ai grija ca o parte din pranzul sau cina ta sa fie salata.

9. Fii atent la postura ta, mai ales atunci cand stai.

10. Practica yoga sau stretching pentru cel putin 10 minute.

11. Fa masaj des.

12. Citeste o carte care te inspira.

13.Fa-ti curat la locul de munca. Te va ajuta sa fii mai concentrat(a).

14. Dedica-ti 30 de minute pe zi pentru a invata o aptitudine care va face diferenta in cariera sau viata personala.

15. Asculta muzica clasica. Studiile arata ca muzica clasica stimuleaza functia cognitiva.
16. Trezeste-te devreme, de exemplu la 5 sau la 6 dimineata. Iti va da mai multa energie si te va face sa fii mai productiv(a) de-a lungul zilei.

17. Dormi cel putin 7-8 ore pe noapte.

18. Practica post intermitent pentru cel putin 14 ore. Spre exemplu, daca planuiesti sa iei micul dejun la 8 dimineata, ar trebui sa iei cina la 6 seara cel tarziu. Studiile arata ca ajuta la echilibrarea nivelului de zahar din sange, previne bolile degenerative si arde grasimile.

19. Fa o “revizie interna” pentru a verifica daca inca mai ai vreun resentiment sau sentiment de ranchiuna impotriva cuiva. Daca ai, decide sa ierti.

20. Gandeste-te la 5 lucruri din viata ta pentru care esti recunoscator /recunoscatoare.

21. Foloseste produse naturale de ingrijire a corpului, fara substante chimice, pentru a evita intrarea toxinelor in corpul tau prin piele.

22. Bea un smoothie verde la micul dejun (facut de exemplu din banane coapte, spanac, mar, ghimbir si apa).

23. Serveste pranzul afara, la aer si lumina naturala, si nu in birou, in fata calculatorului.

Sursa: garbo.ro

Etichete: , ,

Categorie: Sănătate

Responsabilitatea juridică a comentariilor revine în totalitate autorilor, care își asumă în întregime și consecințele legale

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

  • RSS
  • Facebook
  • Google+
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Pinterest