Ultima actualizare: azi, 14:04

Locale

Tehnic Asist dă explicații: Ce se întâmplă cu asfaltul de pe Careiului

Poza Careiului 5Referitor la acuzaţiile apărute în presă în data de 21.10.2015 cu privire la  lucrările efectuate de S.C.TEHNIC ASIST S.R.L pe drumul Careiului din municipiul Satu Mare şi în urma interpelărilor pe care conducerea primăriei le-a făcut, am primit din  partea firmei mai sus menţionate următorul răspuns:

„S.C. TEHNIC ASIST S.R.L prin ing. Iordan Andi în calitate de Şef de Şantier în cadrul proiectului vă aduce la cunoştinţă următoarele:

Lucrările în cadrul proiectului nr.239/2014 ”Modernizare drum Carei – Extindere, inclusiv mutare/relocare şi exttindere reţele edilitare existente” se desfăşoară în baza autorizaţiei de construcţie nr.467 din 13.10.2014 eliberată de Primăria Municipiului Satu Mare, şi au ca termen de execuţie 24 luni. Valoarea totală a lucrărilor este de 11.542.865,55, iar anul acesta a fost alocată suma de 3,000,000 lei.

Deoarece în zonă nu avem o variantă de ocolire temporară pentru trafic greu, pe acel tronson de drum a fost executat un strat de mixtura asfaltică tip AB2 pentru a se fluidiza traficul în zona şantierului şi pentru a nu obliga participanţii la trafic să circule pe un strat necorespunzător pentru trafic auto ca urmare a decapării asfaltului existent de pe toată lăţimea drumului. Riscul de apariţie a defecţiunilor de pe acea zonă a fost cunoscut şi asumat de conducerea S.C TEHNIC ASIST S.R.L înainte de a face acest demers..

Lucrările vor fi finalizate conform proiectului şi celor mai exigente condiţii de calitate.”

Sursa: Primăria Satu Mare

 

 

 

10 comentarii

  1. zzzz Răspunde

    Blablabla…nimic concret, doar ca “vor fi finalizate conform proiectului şi celor mai exigente condiţii de calitate.”

    Nu-mi vine sa cred ca un inginer care decide despre soarta a milioane de lei doar atat poate. Sau chiar atat poate?
    Trist pentru noi restul care circula cu masinile peacolo…

  2. Sigur e bine ??? Răspunde

    Ok,cu mixtura provizorie ne-ati convins,insa cu ondulatiile aparute din nou in carosabil cum ramane, mai ales ca ati bagat piatra la greu,vreo jumatate de metru,si tot se lasa carosabilul,oare nu era indicat ca peste piatra sa se toarne beton,asa cum s-a facut pe str Botizului sau Lucian Blaga,si doar dupa aceea sa se toarne asfalt?Adica faci o treaba odata,nu de 10 ori!Parca vad ca peste vreo doi-trei ani drumul acesta, al ,,careiului,, va fi valurit si din nou se vor baga bani la greu,iar asta ne duce cu gandul la niste chestii necurate…

    • Nu e bine Răspunde

      Crezi ca ajunge jumatate de metru in conditile in care terenul ii situat foarte aproape de Somes (panza freatica)? Crezi ca sau luat monstre de sectiune din sol sa vada ce fel de pamant este mai jos de acel jumatate de metru si exact unde ii panza freactica?

  3. Prosti ca asfaltu Răspunde

    Sa rețineți rahatu asta cu exigentele condiții de calitate când coiul chel va recepționa șoseaua noua gata cârpita.

  4. Vasi Răspunde

    Ma da toti sunteti specialisti?
    Vorba aia: la noi toti se pricep la politica ,fotbal si drumuri.Aia au un proiect…bun rau cum o fi cineva isi asuma raspunderea pentru solutiile date.Ei construiesc si din cate se pare le si pasa de noi care trecem pe acolo.Eu unu le zic spor la lucru si vom vedea ce va iesi.Daca e rau atunci va fi bai…

  5. Blabla Răspunde

    Tehnic asist=Govor!!asa si lucrează firma, ca el!!:))

  6. Norick Răspunde

    Doi ani pentru un km de asfalt ?? In Austria/Germania le mananca cu lingurita intr-o saptamana… 😛 🙂 😀
    De calitate nici nu vb…. 😉

  7. griga Răspunde

    eu nu stiu da zice lumea ca decoperteaza piatra o urca in camion o circula si o aduc inapoi! Ca de aia e piatra murdara! D mai zice ca aduc mixtura de la Supur unde au facut reabilitari mai ieri, no cum ieste?

  8. Adi Răspunde

    Nu stiu ce fel de inginer este cel care proiecteaza domnul Iordan Andi sau ce este el la Tehnic Asist, unu lucru este cert sau doresc sa il intreb cand faci variante de ocolire sau redirectionezi traficul nu ar trebui sa faci sa fie circulabile? de ce sau luat straturile alea jos si te obliga sa faci la drepta sau sa ocolesti pe o varianta in care iti strici masina sau este inpracticabil drumul.
    Nu se gandeste un pic ca avem si masini joase cu garda la sol? sau ce se crede ca toti avem masini de teren?
    Mie cine imi plateste pagubele create daca se intampla ceva serios la masina? ca de zburat nu pot zbura cu ea.

  9. Adi Răspunde

    De ce atunci cand schimbi banda nu se face o panta de coborare sau de urcare dupa caz sau necesitate sa nu isi mai strice oamenii masinile in astfel de drum de tot rahatul?
    Unde sa mai vazut astfel de lucrare ? In Satu Mare e la noi ca la nimenea.
    In nici un oras nu sa mai vazut asa ceva pina acuma cred ca ne stiu toti din toata tara ce fel de sosele de rahat avem.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.