Mani a povestit câteva din întâmplările sale. A căzut cu motocicleta la 110 km/h, în praf, în timp ce încerca să depăşească un concurent, dar din fericire nu a păţit nimic, s-a ridicat şi a plecat mai departe. El a avut probleme şi cu altitudinile mari, a cerut medicamente pentru durerile de cap. Aici a pierdut cel mai mult timp, clasându-se şi pe locul 30. A reuşit ulterior să recupereze, dar în ultima probă, când putea obţine un loc mai bun, o concurentă nu l-a lăsat să o depăşească şi a fost nevoit să meargă 300 de km după ea. Oricum, Mani a obţinut cel mai bun rezultat.
Vremea le-a dat bătăi de cap concurenţilor, în unele zone erau peste 40 de grade iar unele probe au fost anulate din cauza ploilor. Ba mai mult, motocicleta unui concurent a fost luată de ape.
“Cu puţin noroc, şi cu foarte multă muncă, am reuşit să obţin cel mai bun rezultat din Dakar şi cred că, dacă mă întreabă cineva care este rezultatul ce mai mare pentru mine în aceşti 15 ani de motociclism, cred că acesta este: locul 14 la Dakar. Dacă zicem locul 14, cred că mulţi zic că nu e un rezultat foarte mare, dar dacă ne uităm ce echipe sunt prezente acolo şi ce concurenţi, dacă mă uit şi văd ce nume am reuşit să bat, ce nume am în spate, cred că este un rezultat foarte mare“, a spus Mani.
El a ţinut să mulţumească firmei Autonet şi Consiliului Judeţean pentru susţinere, dar şi echipei tehnice care l-a ajutat. Desigur că şi noua motocicletă l-a ajutat foarte mult.
În conferinţa de presă pe care a susţinut-o Mani a făcut o scurtă trecere în revistă a rezultatelor sale de până acum, reieşind că a făcut progrese foarte multe. Dacă a primul său Dakar, din 2007, s-a clasat pe locul 47 la mai bine de 12 ore de câştigător, pe parcursul anilor s-a apropiat tot mai mult, reuşind acum, pe locul 14, să fie la un timp de circa trei ore faţă de câştigător.
Mani speră ca la o ediție viitoare a Dakarului, cu suspensii profesioniste, să obțină un loc și mai bun, poate să intre chiar în primii 5 câștigători.