Peste aproape o lună, între 1-3 iulie, muzica stradală va răsuna din nou în oraş: a treia ediţie păstrează elementele principale din anul precedent, dar aduce îmbunătăţiri calitative în program:
- Streetmusic goes international: scopul nostru este ca peste câţiva ani, festivalul (şi astfel oraşul) să fie un punct de atracţie pentru turişti străini, să intrăm în circuitul internaţional al festivalurilor stradale. Am schimbat numele, identitatea vizuală şi întărim relaţiile cu felstivalurile internaţionale, un premiu special este oferit de Festivalul Internaţional de Muzică Stradală din Veszprém.
- Ziua “zero” al festivalului va avea loc în municipiul Carei: împreună cu Direcţia de Cultură şi Turism vom oferi careienilor o “degustare” de muzică stradală, artiştii vor performa pe trei locaţii în centrul Careiului. Mulţumim domnului Bogdan Georgescu pentru propunere!
- Concursul muzical va fi organizat similar anului precedent, însă în acest an vom primi doar 20 de muzicieni pe mini-scene. Premiul cel mare este de 2.000 de euro, muzicienii se pot înregistra până în 17 iunie, avem deja confirmări din Slovacia, Bulgaria şi din Marea Britanie. Toate informaţiile se găsesc pe pagina www.streetmusic.ro, sunt aşteptaţi muzicieni în orice stil care poate fi savurat pe stradă!
- Invitaţii speciali vor susţine concerte deosebite pe scena principală de pe pasajul Coposu: vineri dăm foc contrabassului cu Dynamite Dudes, sâmbăta dansăm pe ritmuri de retro-disco cu suflanţii de la Band of Streets, iar duminica va urca pe scenă o trupă olandeză care cutreieră lumea, Balcony Players va încânta publicul cu un concert extraordinar de world music.
Sponsorul principal al evenimentului este DRÄXLMAIER Group. “Este un eveniment care se dezvoltă în fiecare an și se reinventează mereu, introducând atracții și elemente inovative. Considerăm că aduce culoare și plusvaloare în paleta programelor culturale din orașul nostru. Am decis să fim din nou sponsorul principal al acestui eveniment întrucât dorim să susținem spiritul inovativ și să aducem o contribuție activă la viața culturală a comunității din care face parte și DRÄXLMAIER Group” – a declarat reprezentantul companiei.
Festivalul este organizat de Asociaţia Culturală pentru Tinerii din Satu Mare (SZAFKE), în colaborare cu Asociaţia SamStudia, consultantul financiar este GoodWill Consulting. Partenerul tehnic al evenimentului este ProMusic Stage, iar partenerul multimedia este F64. Ca premieră în oraş, festivalul va avea şi o aplicaţie pe mobil pentru vizitatori: FestivApp, dezvoltat de Codespring.
Organizatorii lucrează în această perioadă pe finanţarea bugetului festivalului, iar societăţile comerciale care sunt interesate de susţinerea festivalului sunt invitate să ia legătura cu organizatorii pe adresa hello@streetmusic.ro. Sloganul rămâne acelaşi: “Împreună dăm viaţă oraşului!”