PortalSM.ro – Stiri Satu Mare

Peripeţii la Dedeman Satu Mare. Sunteţi mulţumiţi de prestaţia angajaţilor?

Sunteţi mulţumiţi de activitatea angajaţilor de la noul magazin Dedeman din Satu Mare? Un sătmărean a fost nevoit să aştepte 50 de minute din momentul în care a dat comanda la o măsuţă până când angajaţii i-au livrat-o. Totul s-a petrecut duminică seara, la noul magazin din Satu Mare.

După ce s-a hotărât să cumpere o măsuţă, un sătmărean a avut ce aştepta. Întâi a stat la rând să i se scrie bonul de comandă, după care a fost trimis la depozit, să-i fie livrată marfa pe cărucior. Aici au început toate problemele. Cum înaintea sa aşteptau doar trei persoane și erau 6-7 angajați care mișunau pe acolo, nimeni nu s-a gândit că vor fi astfel de probleme. Dacă ar fi fost aglomerație mare ai putea să înţelegi, dar servirea celor trei sătmăreni a durat circa 15 minute, timp în care angajaţii intrau şi ieşeau din depozit. După o bună aşteptare, sătmăreanului i s-a luat bonului şi a fost pus să aştepte. Întâi au fost întrebaţi colegii unde se află măsuţele, operaţiune care a durat minute bune, după  care a angajaţii au încercat să-i dea clientului o măsuţă de altă culoare. Într-un final se lămureşte că nu este culoarea bună şi începe din nou căutarea. Peripeţiile nu se opresc aici, angajatul respectiv îi spune clientului că nu mai există măsuţa pe stoc şi că îi pare rău, aşteptând oarecum ca sătmăreanul să renunţe la comandă. Acesta nu se lasă, se duce cu angajatul la ghişeul de comenzi pentru a verifica în sistemul electronic dacă există  măsuţa, din moment ce iniţial i s-a spus acest lucru. Bineînţeles că existau cinci măsuţe pe stoc, doar că nu ştia nimeni unde sunt puse, prin urmare începe din nou operaţiunea de căutare. După zeci de minute de aşteptări şi plimbări, un alt angajat îi spune respectivului unde mai sunt măsuţe, undeva sus pe un raft în raionul de mobilă, astfel că lucrurile s-au rezolvat. Totul nu a durat decât 50 de minute. Totuşi, angajatul respectiv a avut bunul simţ să îşi ceară scuze pentru timpul pierdut.

Nimeni nu contestă faptul că magazinul a fost asaltat de clienţi, angajaţii sunt noi, sătmărenii cu siguranţă înţeleg acest lucru, dar totuşi să stai 50 de minte pentru o măsuţă este mult prea mult.

Trebuie precizat că în primele zile la magazinul de la Satu Mare au fost detaşaţi 120 de angajaţi din alte judeţe. Ce se va întâmpla când aceştia vor pleca acasă? Sunt suficent de bine pregătiţi angajaţii Dedeman Satu Mare?