Procesul de renovare include extinderea suprafeței închiriabile a galeriei comerciale cu 250 mp, ce a permis extinderea numărului de magazine și astfel, îmbogățirea mixului comercial. De asemenea, ca parte a acestui proces, a fost modernizat interiorul centrului comercial, pentru a crea o nouă atmosferă vibrantă și plină de energie, cât și zonele de relaxare.
În această lună, noul Centru Comercial va oferi comunității locale un loc animat, unde se vor putea bucura de evenimente și momente speciale, și de o experiență inedită de shopping sub un nou concept: Aushopping Satu Mare.
“Ne bucurăm că putem reda comunității locale un centru comercial modern cele oferă oamenilor o experiență nouă. Lucrările s-au derulat în paralel cu activitatea centrului comercial și doresc să le mulțumesc comercianților și clienților pentru sprijinul și înțelegerea acordate. Vom continua să investim în acest proiect pentru a aduce o valoare adăugată experienței de shopping”, afirmă Tatian Diaconu, Director General Immochan România.
“Centrul nostru comercial a fost construit în 2006 și a sosit momentul să le oferim sătmărenilor mai mult,un centru comercial modern și plin de culoare. Prin extinderea suprafeței galeriei comerciale, noul concept aduce branduri internaționale noi, un confort sporit pentru cei care ne trec pragul, totul într-o atmosferă deosebită”, declară Adrian Tureanu, Directorul Centrului Comercial Aushopping Satu Mare.
Aushopping Satu Mare oferă o serie de mărci internaționale și naționale care vor îmbogăți experiența de shopping. Brandurile nou intrate sunt CCC și TXM, care alături de Pepco și Takko asigură o foarte bună reprezentare a segmentului de fashion. Oferta este completată de Silvarom, Jysk și Altex.
Investiția de la Satu Mare a costat 2 milioane de euro.