Conducerea VIVO! Cluj-Napoca a transmis azi că, în urma acțiunilor OPC Cluj de investigare a situației restaurantelor din zona de food court, managementul centrului comercial este în alertă încă din momentul zero al acțiunii reprezentanților OPC Cluj, cu toată deschiderea și transparența pentru soluționarea acestei situații, transmit colegii de la portalcj.ro.
”Menționăm că managementul VIVO! Cluj-Napoca respectă întru totul procedurile legale prin care chiriașii centrului comercial sunt obligați să prezinte dovada acțiunilor de dezinsecție a spaţiilor pe care le au în gestiune. Subliniem faptul că, în conformitate cu contractele în vigoare, managementul centrului comercial nu poate avea acces la spațiile pe care le oferă în chirie partenerilor săi şi poate controla situația acestora exclusiv prin intermediul documentelor de aviz de bună funcţionare care îi sunt puse la dispoziție. În acest moment, managementul VIVO! Cluj-Napoca se implică direct în rezolvarea situației și se lucrează intens la procesul complet de dezinsecție din zona de food court, cu soluții și echipamente de ultimă generaţie. Colaborăm cu autoritățile pentru soluționarea rapidă a situației”, a anunțat VIVO! Cluj-Napoca, pentru portalcj.ro.
Conducerea asigură consumatorii că VIVO! Cluj-Napoca este un centru comercial responsabil, care respectă procedurile în vigoare.
Amintim că restaurantele din VIVO! Cluj au fost închise după ce inspectorii OPC au găsit colonii de gândaci.