Primăria Municipiului Satu Mare, prin Direcția de Evidentă a Persoanelor Satu Mare, asigură condițiile optime necesare desfășurării procesului electoral, venind în sprijinul cetățenilor municipiului Satu Mare și a celor din localitățile arondate, de a-și exercita dreptul la vot, asigurând program de lucru prelungit pentru eliberarea actelor de identitate expirate, pierdute, furate sau deteriorate.
Cartea de identitate se întocmește și se eliberează pe baza cererii scrise a persoanei şi a documentelor cu care, potrivit legii, se face dovada numelui, stării civile, cetățeniei române și a domiciliului.
SERVICIUL STARE CIVILĂ
- 11.2019 între orele 09.00 – 18.30
- 11.2019 între orele 09. 00 -16.30
- 11.2019 între orele 09.00 – 12.00
- 11.2019 închis
Oficiere căsătorii conform programărilor efectuate.
SERVICIUL EVIDENŢĂ A PERSOANELOR ȘI GHIȘEU UNIC
- 11.2019 între orele 09.00 – 18.30
- 11.2019 între orele 09.00 -17.00
- 11.2019 între orele 08.00 – 16.00
- 11.2019 între orele 07.00 – 21.00
În data de 10.11.2019 cererile pentru eliberarea cărţilor de identitate se pot depune până la ora 19.00, iar pentru cărţile de identitate provizorii până la ora 20.00, iar după această oră se eliberează doar actele de identitate. Totodată, menționăm că toate documentele depuse în săptămana 04 -10 noiembrie 2019 vor fi eliberate în zilele de 8, 9 și 10 noiembrie 2019.
Biroul de presă al Primăriei Municipiului Satu Mare