PortalSM.ro – Stiri Satu Mare

SEO – definiție și avantaje

Pertinență, coerență, actualizări, încredere, popularitate, SEO are multe de oferit celui care vrea să profite de toate avantajele oferite. Însă, datorită faptului că este un proces complex, necesită puțină atenție și timp investit pentru a furniza rezultate.

În plus, numeroși sunt cei care dețin o companie și caută o strategie eficientă de Marketing online.

Tot ce trebuie să știi despre SEO

SEO (Search Engine Optimisation) regrupează un ansamblu de tehnici și de strategii menite să îmbunătățească clasamentul în rezultatele motoarelor de căutare. Cu alte cuvinte, SEO cuprinde absolut toate tehnicile și strategiile ce au drept principal obiectiv îmbunătățirea vizibilității unui site în rezultatele motoarelor de căutare (SERP – Search Engine Results Pages). Obiectivul unui deținător de site este acela de a atrage cât mai multe vizite de la persoanele care caută compania, serviciile sau produsele sale, prin motoare de căutare precum Google, Yahoo sau Bing.

SEO îmbunătățește în egală măsură experiența utilizatorului. Fie că este vorba despre aranjarea informațiilor sau de redactarea unor texte, totul trebuie să fie foarte bine gândit pentru a răspunde așteptărilor acestui utilizator. Dacă este mulțumit nu va ieși imediat de pe site, îl va accesa de mai multe ori, de câte ori are nevoie.

Ce poate face SEO pentru tine

Motoarele de căutare, Google în special, sunt din ce în ce mai mult motoare de intenție. Mai degrabă decât să afișeze o listă de rezultate atunci când un internaut efectuează o căutare, motoarele răspund în ziua de azi în mod diferit. Spre exemplu, afișând în mod direct un extras al conținutului unui site pe care îl consideră pertinent.

Îmbunătățește pertinența. Cel mai bine este să anticipezi întrebările pe care internauții ar putea să și le pună pentru a putea răspunde la ele atunci când vine vorba despre producerea de conținuturi. SEO te poate ajuta îmbunătățindu-ți pertinența: conținuturi adaptate unui evantai de căutări efectuate de grupuri țintă.

Câștigi coerență. Deținătorul unui site trebuie să gândească o strategie pe termen lung. În acest sens, SEO oferă în egală măsură o mare coerență. Gata cu publicațiile banale care uneori nu au absolut nicio legătură cu compania, gata cu publicațiile care sar de la un subiect la altul, fără să scoată în evidență c adevărat cuvintele cheie care califică cel mai bine serviciile sau produsele unei mărci.

Îți sporești popularitatea. Atunci când vine vorba de cifre, peste 90% din experiențele web încep prin căutări pe motoarele specializate. Conținuturi pertinente, optimizate pentru SEO adică, publicate în mod regulat și partajate pe diferite canale, printre care pe rețele sociale, aduc trafic pe un site. Crescând traficul, un site câștigă în popularitate.