Fii proactiv, prinde aripi si devino specialist în planificare sau prelucrarea comenzilor. Oferă-i experienței tale în vânzare și competențelor tale digitale, o nouă echipă inovatoare!
La Zollner Electronic Satu Mare dacă ai afinitate spre tehnologie și ai mereu o strategie poți opta pentru un rol în echipele dedicate clienților:
Achizitor
- Plasează comenzi la furnizorii desemnați
- Verifică confirmările de comenzi/contracte de la furnizori
- Urmărește realizarea livrărilor la termen și dacă e cazul avertizează furnizorii în cazul depășirii termenului
Prelucrare comenzi client
- Preia, introduce și confirmă comenzile de la clienți
- Verifică corectitudinea comenzilor de client/plan de livrare
- Clarifică timpul de transport către clienți
- Facturarea la timp respectiv facturarea livrărilor
Planificare și lansare comenzi
- Responsabil pentru procesul de planificare a necesarelor și planificarea comenzilor în producție
- Oferă sprijin logistic operațional pentru clienții alocați pentru proiecte noi și cele în serie
- Crează, actualizează și optimizează procesele de planificare
- Clarifică disponibilitatea produselor
Nu e nevoie să vorbești bavareza dar trebuie să știi engleza. Zollner Electronic Satu Mare îți asigură dezvoltare pentru succese viitoare, care dintre aceste roluri ți se potrivește?
Dacă te-ai hotărât, trimite un CV la cariera@zollner.ro
Dacă vrei să afli mai multe despre pozițiile disponibile din cadrul firmei intră pe https://www.zollner.ro/ro/cariera/posturi-disponibile sau apelează numărul de telefon 0361 731 043!