Mesopotamia, liderul kebabului românesc, sărbătorește 14 ani de la deschiderea primului restaurant în Suceava.
Mesopotamia, unul dintre cele mai iubite branduri din industria QSR din România, marchează cu mândrie 14 ani de la deschiderea primului său restaurant. Fondat în 2010, Mesopotamia și-a propus încă de la început să ofere românilor cel mai bun kebab, preparat într-un mod proaspăt, întotdeauna la comandă și într-o atmosferă prietenoasă.
Viziunea Mesopotamia de a oferi produse delicioase și de înaltă calitate s-a concretizat printr-o creștere spectaculoasă. Astăzi, brandul deține peste 70 de locații la nivel național, fiind recunoscut pentru angajamentul său față de calitate, servicii excelente și o cultură vibrantă.
Acești 14 ani reprezintă nu doar succesul unui brand, ci și dovada susținerii constante a clienților și a echipei dedicate care a făcut totul posibil.
„Nimic din ceea ce am realizat nu ar fi fost posibil fără echipa noastră extraordinară și clienții loiali”, spun reprezentanții Mesopotamia. De la deschiderea primului restaurant, care a fost posibilă datorită sprijinului prietenilor și familiei, până în prezent, valorile brandului au rămas
constante: pasiunea pentru calitate și angajamentul de a oferi preparate delicioase și proaspete în fiecare zi.
Cu ocazia aniversării de 14 ani, Mesopotamia invită clienții să sărbătorească alături de ei!
La fiecare comandă, clienții vor primi „Buletinul Curcanului Meleagris”, un simbol al celor 14 ani de excelență. De asemenea, pentru a răsplăti fidelitatea clienților, la următoarea comandă de kebab, aceștia vor primi un doner mediu gratuit.
În plus, în fiecare luni și marți, până în data de 12 decembrie, avem o promoție specială la produsele doner kebab, piatto kebab și roll kebab.
Mesopotamia va continua să fie un punct de referință în industria QSR din România, dedicându-se valorilor care l-au consacrat și enținându-și angajamentul de a oferi cea mai bună experiență culinară.