PortalSM.ro – Stiri Satu Mare

Premieră în Satu Mare: salonul Elena Bellezza Studio introduce produsele profesionale Mounir printr-un seminar exclusiv

Premieră în Satu Mare: salonul Elena Bellezza Studio introduce produsele profesionale Mounir printr-un seminar exclusiv. O zi importantă pentru industria de beauty locală a avut loc astăzi la noul salon Elena Belezza Studio, situat pe strada George Coșbuc nr. 1 din municipiul Satu Mare. Salonul a găzduit primul seminar dedicat produselor profesionale Mounir din oraș, eveniment ce a atras stiliști și pasionați de coafură dornici să descopere inovațiile brandului.

Seminarul “Look&Learn” l-a avut ca invitat special pe Ovidiu Andrei, care a introdus participanții în universul tehnicilor consacrate Mounir. Aceasta a fost o ocazie unică pentru profesioniștii sătmăreni de a învăța direct de la un expert și de a se familiariza cu produsele de ultimă generație ale brandului.

„Am venit la salonul Elena Bellezza să ținem un curs cu produsele Mounir, unde am învățat tot ce trebuie să facem, cum să le folosim ca să obținem cele mai bune rezultate. Scopul este ca persoanele care participă să învețe cum să folosească produsele, pentru că sunt foarte diferite și se folosesc într-un anumit mod”, a declarat Ovidiu Andrei.

Pe un model, participanții au putut urmări demonstrația tehnicii balayage, oferită de Ovidiu Andrei, cu explicații detaliate pentru fiecare etapă, de la început până la rezultatul final. Au beneficiat nu doar de cunoștințe valoroase și de un set exclusiv de produse Mounir Transformative Daily, inclus în costul de 833 lei. Acest set cuprindea șampon, balsam, mască, leave-in și loțiune din gama Strengthening Daily, oferindu-le șansa de a experimenta imediat calitatea și eficiența produselor.

Prin organizarea acestui eveniment, recent deschisul Elena Belezza Studio își dorește să ofere atât clientelei sale, cât și profesioniștilor din domeniu, acces la cele mai noi tendințe și produse profesionale din industria de coafură. Astfel, aduce mai aproape de public inovația și priceperea unui brand de renume internațional.

Exit mobile version