Experiența unui sătmărean la un restaurant din oraș, după ce a așteptat o oră comanda. Un client din Satu Mare a sesizat autoritățile în urma unei experiențe neplăcute pe care a avut-o la un restaurant din oraș. Acesta a declarat că a așteptat o oră să îi fie adusă comanda, apoi ar fi avut o dispută cu ospătara, care, ulterior, l-a contactat online pe o rețea de socializare, lucru care l-a controversat și mai tare pe bărbat.
Potrivit relatărilor sătmăreanului, acesta a comandat inițial mai multe băuturi, însă niciuna dintre opțiunile dorite, deși vizibile în meniu, nu erau disponibile în restaurant. Apoi, a comandat mâncare și a așteptat peste o oră, fără ca preparatul să-i fie adus. Vizibil iritat de întârzierea exagerată, a informat ospătara că nu mai dorește comanda. În acel moment, în câteva minute, mâncarea i-a fost adusă la masă. Clientul a achitat doar băuturile și a vrut să plece, cerând să i se aducă o carte de reclamații unde să sesizeze întâmplarea.
Acesta a contactat, ulterior, restaurantul pe o rețea de socializare, urmând discuții online între reprezentanții localului și client, în timpul cărora clientul a avertizat că va lua măsuri și că va apela la autorități. La scurt timp după discuție, acesta a fost contactat pe o platformă de social media chiar de către ospătara respectivă. Mesajul acesteia încerca să justifice întârzierea, explicând că și ea așteaptă după mâncare, la fel ca și clienții.
Clientul a decis să anunțe autoritățile competente pentru a investiga cazul, considerând gestul ospătarei inacceptabil și o încălcare a intimității, la care s-au adăugat serviciul defectuos și modul în care a fost gestionată întreaga situație de către restaurant.