O sătmăreancă trage un semnal de alarmă după ce a comandat o shaorma prin aplicația Glovo, de la o shaormerie din municipiul Satu Mare, și a avut parte de o experiență care s-a terminat cu vărsături și o noapte de coșmar.
Potrivit declarațiilor făcute de clientă, comanda a fost însoțită de bon fiscal, însă după consumul preparatului i s-a făcut rău, iar în shaorma ar fi descoperit o bucată suspectă de carne, cu aspect neobișnuit, pe care a fotografiat-o.
„Dânșii de la shaormerie au spus că le pare rău și că trimit alta, dar mie mi-a fost rău toată noaptea. Am vomitat. Nu mi se pare normal. Nici eu nu am știut, a fost prima dată când am comandat de la ei.”
Femeia a anunțat că intenționează să sesizeze Protecția Consumatorilor (OPC) și a precizat că păstrează bonul fiscal ca probă.
Reprezentanții shaormeriei ar fi reacționat prompt și și-ar fi cerut scuze, oferindu-se să trimită un nou produs, însă consumatoarea a refuzat, considerând că incidentul este mult prea grav pentru a fi „reparat” în acest mod.