Directorul Aeroportului, Nicolae Fechete, a declarat că printre problemele constatate se numără existența unor numere de telefon nealocate sau greşite pe lista privind persoanele care trebuie anunţate în asemenea situaţii. O altă problemă a constituit-o faptul că din cauza ploii staţiile de comunicare şi telefoanele mobile au cedat după aproximativ 30-40 de minute de la începerea intervenţiei.
Alte aspecte importante, semnalate de Fechete, au fost faptul că salvatorii au intervenit înainte ca focul să fie stins, victimele nu au fost „extrase” ţinându-se cont de rănile provocate, echipamentele au fost toate ude, răniţii au fost ţinuţi în ploaie. De asemenea, Fechete a constatat faptul că între Aeroport şi ISU au existat probleme de comunicare. Şeful ISU, col. Gheorghe Dan a ţinut să precizeze că persoana care coordonează acţiunea în situaţii de urgenţă este comandantul intervenţiei şi nu alte persoane de la aeroport.
Prefectul Eugeniu Avram a solicitat actualizarea listei cu numerele de telefon şi a convocat o şedinţă punctuală pe această temă pentru a discuta concret toate aspectele semnalate.