Inspectorii au urmărit existența documentelor de proveniență, starea ambalajelor, cantitatea netă declarată, valabilitatea produselor, etichetarea și reclama în caz de reduceri.
Un farmacie din București cu punct de lucru în Satu Mare prezenta promoție de 20 % la suplimente alimentare fără a informa consumatorii că aceste produse nu intra în reducerea acordată în momentul prezentării cardului de fidelitate personalizat al operatorului economic și de asemenea nu informa consumatorii asupra perioadei în care se desfășoară reducerile de preț.
Doi operatori economici din Satu Mare prezentau pachete cu suplimente alimentare 1+1 fără expunerea produsului de referință și a prețului acestuia, neexistând astfel marcată certitudinea formei de gratuitate.
Un alt operator economic din Bihor tot cu punct de lucru în Satu Mare, comercializa pachete cu suplimente alimentare formate din două ambalaje, cu reducere de preț de 50% din prețul aferent pentru al doilea ambalaj, fără expunerea la comercializare și a produsului de referință.