PortalSM.ro – Stiri Satu Mare

Drept la replică: Kaufland explică incidentul prețurilor. Unde pot semnala clienții erorile din magazine

Reprezentații lanțului de magazine Kaufland ne-au trimis un drept la replică în cadrul căruia explică incidentul semnalat duminică de Portalsm.ro și le face cunoscut clienților unde pot semnala eventualele erori pe care le pot găsi în aceste magazine.

 Iată cuprinsul dreptului la replică:

”Vă scriem în legătură cu articolul intitulat „Sătmărenii, țepuiți pe față la Kaufland. Metoda este ingenioasă”, publicat pe website-ul www.portalsm.ro, la următorul link https://portalsm.ro/2016/02/satmareniitepuiti-pe-fata-la-kaufland-metoda-este-ingenioasa/?, duminică, 7.02.2016. În cuprinsul acestui articol se face referire la un placat etichetat necorespunzător pentru o promoție la detergentul de rufe Ariel automat mountain spring din magazinul Kaufland Satu Mare și se insinuează faptul că s-ar urmări înșelarea clienților. Dorim să vă asigurăm pe dumneavoastră și pe clienți de corectitudinea și transparența companiei Kaufland în procesul de comercializare a produselor.

Pe această cale, să vă solicităm un drept la replică referitor la cele prezentate în articolul publicat pe site-ul dumneavoastră. Prin urmare, considerăm necesare următoarele clarificări: În primul rând, compania Kaufland România a dorit să ofere clienților cel mai avantajos preț la detergenți în cadrul unei oferte promoționale disponibilă în magazinul Kaufland din Satu Mare.

În al doilea rând, în cazul imaginii placatului publicat pe site-ul dumneavoastră, dorim să menționăm că a fost vorba de o eroare tehnică ce a condus la printarea și afișarea greșită a prețului produsului. Am discutat cu responsabilii magazinului și ne-au menționat că placatul a fost modificat încă din primul moment în care a fost semnalată problema de etichetare. Subliniem faptul că la Case clienții au beneficiat de prețul promoțional corect de 74.99lei.

Strategia companiei Kaufland România urmărește să ofere clienților în mod constant produse la cele mai avantajoase prețuri. Reducerile de preț sunt marcate, de fiecare dată, conform legislației în vigoare, indicând atât prețul produsului anterior reducerii, procentul de reducere aplicat produsului aflat în ofertă cât și prețul final și diminuat după aplicarea procentului de reducere. Întreg procesul de etichetare se realizează într-un sistem informatic intern. Uneori, în cadrul acestui proces pot interveni și erori tehnice ce pot determina printarea eronată a anumitor etichete și implicit calcularea greșită a procentului de reducere.

În final, dorim să vă asigurăm de disponibilitatea noastră de a clarifica acest fel de situații. Astfel, în cazul în care clienții ne semnalează eventuale erori, la Case sau la Biroul de Informații, aceștia pot beneficia, fără excepție, de garanțiile și serviciile noastre. Informații complete despre acestea pot fi accesate la următorul link: http://kauf.land/OJL. De asemenea, clienţii pot apela gratuit numărul de telefon 0800.080.888 de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 – 19.00 sau pot accesa site-ul www.kaufland.ro.

În scopul unei prezentări obiective a situației descrise în articolul dumneavoastră și a informării corecte a consumatorilor, vă solicităm actualizarea articolului publicat cu poziția Kaufland pentru clarificarea celor prezentate în articolul menționat mai sus. Totodată, vă stăm la dispoziție pentru informații suplimentare referitoare la cele expuse mai sus și dorim să vă asigurăm de transparența și de eforturile companiei Kaufland de a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri”, se arată în dreptul la replică. 

Materialul incriminat poate fi găsit la: https://portalsm.ro/2016/02/satmarenii-tepuiti-pe-fata-la-kaufland-metoda-este-ingenioasa/