Maria Pinter a explicat că de obicei, în mediul virtual, tinerii sunt atraşi de preţurile produselor şi nu sunt atenţi la detalii, dar nici nu citesc contractele, astfel că de multe ori în cazul unei defecţiuni sunt nevoiţi să suporte costuri de transport ridicate.
„Suntem dezamăgiţi că pe tineri nu îi interesează decât preţul de achiziţie şi marca produsului, nu mai citesc condiţiile atunci când fac o achiziţie”, a spus Maria Pinter.
Ea s-a arătat oarecum revoltată de faptul că de multe ori nici nu îi poate convinge pe tineri să fie atenţi, aceştia au pretenţia din start că ştiu tot şi nu mai au răbdare la detalii.
În condiţiile în care site-urile de pe care comandă aparţin unor persoane fizice, Maria Pinter a explicat că nu se pot face verificări, tinerii fiind îndrumaţi spre Poliţie.
De cele mai multe ori, cei care iau astfel de ţepe renunţă să depună plângeri.