Peste 100 de sătmăreni creativi au participat la workshopul de vineri, organizat de Asociația Culturală pentru Tinerii din Satu Mare, la Casa Meșteșugarilor. Principala temă a sesiunii era construirea unui brand, tehnici de marketing și de comunicare, printr-un exemplu elocvent: Electric Castle, unul dintre cele mai puternice branduri din România.
Invitatul nostru, Andi Vanca, head of communications al Electric Castle a ținut o prezentare interactivă: cu aftermovie, imagini, exemple video despre comunicare. Iată un exemplu, cum au publicat artiștii festivalului, într-un video care combină informațiile despre artiști cu marcarea locației, comuna Bonțida:
După prezentare a urmat o sesiune de întrebări și răspunsuri, Andi fiind asaltat cu întrebări despre festival dar și despre evenimente, marketing, teme generale. Participanții au plecat cu idei noi și cu o experiență plăcută, iar organizatorii lansează un chestionar pentru cei prezenți și pentru cei care sunt interesați de workshopurile creative.
În curând vom începe pregătirile pentru a doua sesiune, despre care vom anunța publicul prin presă și pe canalele social media. Mulțumim pentru susținere Primăriei Municipiului Satu Mare, într-adevăr avem, cum scrie pe rollup, un oraș în mișcare, au concluzionat organizatorii evenimentului.