Problema prețului care se umflă odată ce părăsește raftul și ajunge la casa de marcat pare fără sfârșit. După supermarketuri, a venit rândul magazinelor de bricolaj din Satu Mare să își fure și, totodată, să își exaspereze clienții.
După ce și-a cumpărat o lopată de la Brico Depot, un sătmărean a avut neplăcerea să constate că diferența dintre prețul de la raft și cel de la casă este una considerabilă. Mai exact, la raft, lopata avea afișat prețul de 37 de lei, în timp ce pe bon prețul aceluiași produs s-a mărit simțitor, ajungând la 44 de lei.
După ce și-a dat seama că a fost furat, sătmăreanul s-a dus la informații clienți pentru a cere socoteală, doar că una dintre angajate i-a răspuns scurt, spunându-i că îi va înapoia banii. Omul i-a spus că nu vrea banii, pentru că are nevoie de lopată, ci vrea un singur lucru: prețul de la raft să fie corectat. Angajata nici nu a vrut să audă și a continuat să insiste pe ,,tema” returnării banilor.
Cu siguranță nu puține sunt exemplele în care oamenii sunt ,,luați pe sus” de către angajații unor magazine, dovadă că această problemă a diferenței dintre prețul de la raft și cel de la casă continuă să rămână de actualitate.