Aushopping Satu Mare premiază faptele bune din dorința de a conecta cetățenii și pentru a-i îndemna să acționeze și să se exprime împreună ca o comunitate. Cu acest prilej, Centrul Comercial Aushopping Satu Mare, de pe strada Careiului 77-79, a demarat o competiție de proiecte prin care orice sătmărean își poate face vocea auzită. Înscrierile au fost prelungite până pe 20 noiembrie, ora 23:59.
Ceetrus România, dezvoltatorul centrului comercial Aushopping Satu Mare, își dorește să se implice în mod activ în susținerea școlilor, grădinițelor, asociațiilor, fundațiilor și grupurilor de cetățeni activi și voluntari, care au nevoie de un sprijin financiar pentru a-și realiza proiectele la care visează, astfel că a selectat patru tematici care să acopere o arie cât mai largă a domeniilor de interes ale comunității sătmărene: sport, educație, cultură și tineret & divertisment.
Concursul pune la dispoziția participanților premii în valoare totală de 5000 de euro. Fiecare categorie va avea un proiect câștigător care va beneficia de finanțare în valoare de 1000 de euro, iar cel mai bun dintre cele patru proiecte finaliste va fi premiat suplimentar cu suma de 1000 de euro. Un alt avantaj oferit de inițiatorul proiectului este acela că sătmărenii pot beneficia gratuit de spații din centrul comercial pentru organizarea unor activități sau evenimente..
Până acum au fost depuse numeroase proiecte dedicate comunității, care promovează activitățile preferate de sătmăreni, cititul, munca în echipă, descoperirea naturii sau valorile locale. Înscrierea proiectelor este foarte facilă, iar un proiect poate fi conturat și trimis în câteva ore, în funcție de complexitatea lui.
Concursul este organizat cu sprijinul Asociației Apel la Acțiune din Satu Mare.Regulamentul, condițiile de participare și formularul de înscriere pot fi găsite pe website-ul centrului Comercial Aushopping: https://aushopping.ro/aushopping-satu-mare/articole/grant-satu-mare. Înscrierile vor fi deschise până în 20 noiembrie, urmând ca proiectele să fie analizate de un juriu de specialiști locali și din țară .Proiectele câștigătoare vor fi anunțate și premiate în cadrul unei gale a comunității sătmărene.
Centrul Comercial Aushopping Satu Mare se află în acest moment într-un amplu proces de extindere, la finalul căreia își va dubla suprafața și va aduce noi oportunități de shopping și de petrecere a timpului liber.
Despre Ceetrus
Fondat în 1976, Ceetrus este un dezvoltator imobiliar global, cunoscut până în iunie 2018 sub numele de Immochan. Fostă companie de real estate comercial, Ceetrus s-a transformat din 2016, pentru a deveni astăzi un dezvoltator imobiliar de proiecte mixte.
În România, Ceetrus a luat ființă în ianuarie 2012 și administrează un portofoliu de 23 de centre comerciale la nivel național. În 2016, Ceetrus și-a lărgit sfera de activitate pe noi segmente de business: cel rezidențial, prin dezvoltarea Coresi Avantgarden în parteneriat cu Kasper Development și office, prin Coresi Business Campus, unul din cele mai vibrante parcuri de afaceri din Brașov, în parteneriat cu Ascenta Management.
Noul nume este format din cuvintele “city/oraș” – terenul său de joacă, “see/a vedea” – observarea nevoilor cetățenilor şi capacitatea de a le răspunde, “trust/încredere” – încrederea şi profesionalismul cu care dezvoltăm proiecte şi “us/noi” – împreună, în proces de co-construire cu oamenii. “With citizens ● for citizens” este sloganul unui brand care construiește împreună cu cetățenii, în serviciul cetățenilor, fie ei angajați, rezidenți, antreprenori, comunități sau parteneri de business.
Persoană de contact: Tudor Chira, Manager Comunicare Aushopping: tchira@ceetrus.com/0753.111.229