PortalSM.ro – Stiri Satu Mare

FOTO. Se poate doar cu sesizări? Trimis la plimbare de un magazin, un sătmărean și-a făcut dreptate

După ce a fost păcălit la magazin, fiind taxat cu tot cu garanție, un sătmărean și-a găsit dreptatea: bicicleta electrică care s-a stricat la puțin timp după achiziție i-a fost reparată fără implicarea vreunor costuri. Totul după ce a depus reclamație la Protecția Consumatorului.

În urmă cu aproximativ două săptămâni, PortalSM a scris despre cum un sătmărean s-a trezit că trebuie să scoată bani din buzunar pentru a-și ridica bicicleta din service…tot defectă.

Totul a început după ce sătmăreanul şi-a cumpărat o bicicletă electrică de la un mare magazin de pe drumul Careiului, însă la scurt timp bicicleta s-a stricat. Omul a decis să îşi ceară drepturile şi să meargă cu garanția la magazinul de unde a cumpărat bicicleta.

Cei de la magazin i-au luat bicicleta şi au trimis-o la un service din Carei, unde au ţinut-o aproape o lună de zile, iar când a fost sunat să meargă la magazin să îşi ridice bicicleta, bărbatul a avut parte de o surpriză.

,,M-au sunat să merg după bicicletă şi mi-au spus că am de achitat 60 de lei. Am primit bicicleta tot aşa cum am dus-o. Cei 60 de lei erau de fapt taxa pentru constatarea defecţiunilor. Acolo scrie că nu doresc repararea, dar pe mine nu m-a întrebat nimeni, a povestit sătmăreanul.

Cum bicicleta era proaspăt achiziționată, deci în garanție, sătmăreanul a depus o reclamație la Protecția Consumatorului, iar într-un final i s-a făcut dreptate: bicicleta i-a fost reparată fără implicarea vreunor costuri.

După ce situația care părea la un moment dat una extrem de complicată și-a găsit rezolvare, bărbatul a ținut să transmită, pe lângă mulțumiri celor de la OPC, un mesaj tuturor celor care se confruntă sau se vor confrunta cu probleme similare: Vă puteți găsi dreptatea doar dacă apelați la ajutor.

CITEȘTE ȘI:

Exit mobile version