PortalSM.ro – Stiri Satu Mare

DSP va face control la restaurantul Cinque, după acţiunea Protecţiei Consumatorului

Direcţia de Sănătate Publică Satu Mare va efectua un control la restaurantul Cinque, după ce va primit o informare de la Protecţia Consumatorului în care se vor specifica toate problemele găsite.

Directorul DSP, Macrina Mihai, a declarat astăzi că a aflat din presă despre problemele de la acest restaurant.

În momentul în care activitatea a fost sistată, DSP nu mai are ce să constate. În momentul în care Protecţia Consumatorului va stabili că activitatea poate fi reluată, vom derula şi noi o activitate de control să vedem. O să cerem Protecţiei Consumatorului o informare în care să vedem dacă are aprobată reluarea activităţii, sau măcar a activităţii de servire a mesei, şi atunci colegii mei vor face acolo o acţiune de control să vedem cum sunt respectate acolo normele de igienă”, a spus Macrina Mihai.

Protecţia Consumatorului a găsit mizerie şi mucegai

În ultima săptămână, Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Satu Mare a realizat o serie de acțiuni, pentru a verifica modul în care este respectată legislația în vigoare, în domeniu, la SC Restaurant Cinque SRL din centrul municipiului Satu Mare, ca parte a unei tematici proprii de control.

Pentru neregulile constatate, comisarii CJPC Satu Mare au aplicat următoarele sancțiuni: o amenda contravenționala, în valoare totală de 15000 lei, un avertisment şi oprirea temporară a prestării de servicii, până la remedierea deficiențelor.

Neregulile constatate în timpul controlului, au fost: 

Redăm, mai jos, precizările făcute de reprezentanții Cinque Bistro:

,,Pentru a clarifica situația neplăcută în care numele societății noastre a fost implicat, vă prezentăm următoarele:

Bucătăria restaurantului nostru a făcut obiectul unui control din partea Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Satu Mare, în urma cărora s-au găsit o serie de nereguli. Natura acestor probleme este discutabilă, dat fiind volumul foarte mare de lucru, dar și din alte considerente pe care nu le vom dezvolta aici.

Cert este faptul că după controlul de joi, 22 septembrie, am primit o somație de conformare, iar în mai puțin de o zi am reușit să eliminăm toate deficiențele invocate de CJPC. Este important de precizat că doar bucătăria a fost închisă în această perioadă, restul restaurantului fiind deschis.

Iar vineri, 23 septembrie, am reușit să redeschidem și bucătăria. Cu tot respectul față de libertatea mass media, pe care o înțelegem și o susținem, considerăm că unele titluri au fost mult exagerate, fiind scris că s-a închis întregul restaurant.

Nu dorim să facem un subiect de dispută publică din această situație neplăcută, tot ce dorim este ca adevărul să fie reliefat cât mai clar și corect. În definitiv, și noi încercăm să oferim servicii de calitate și locuri de muncă pentru zeci de persoane”.