PortalSM.ro – Stiri Satu Mare

Bancomat cu probleme: a depus banii, dar a rămas fără ei! Sătmărean: Banca mi-a furat 4.000 lei!

A vrut să depună bani, dar a pierdut câteva mii de lei. Este pățania unui sătmărean care de trei luni încearcă să-și recupereze banii pierduți în fanta unui bancomat din municipiul Satu Mare. ,,Bancomatul vă lasă fără bani”, spune sătmăreanul într-o postare făcută pe Facebook, la care a adăugat și răspunsul primit din partea reprezentanților băncii.

Redăm, mai jos, întreaga poveste:

,,In data de 22.11.2022 am depus suma de 3.886 (suma depusa corect) respectiv suma de 4.327 de lei într-un bancomat de pe strada Bulevardul Cloșca din Satu Mare, după ce bancomatul a numărat banii, s-a stins (lipsa energie electrică bănuiesc) și s-a redeschis imediat, afișând meniul principal. Crezând că banii au rămas blocați in fanta bancomatului am încercat să scot o suma de bani, dar ușa bancomatului a rămas tot blocată, acesta a eliberat o chitanță pe care scria ,,nici o bancnotă distribuită”. Am sunat la call-center la acea ora târzie si nu m-am deplasat din fata bancomatului pana cei din call-center nu m-au asigurat ca pot să plec deoarece banii sunt in siguranță. Mi-au fost trimiși din partea băncii 4.000 de lei până la lămurirea situației (15.12.2022), în data de 14.12.2022, surpriză mi-au fost retrași cei 4.000 de lei si mi-au atribuit 98 de lei, suma pe care oficialii băncii susțin sus si tare ca au găsit-o in bancomat. Am solicitat rectificarea situației deoarece eram oarecum uimit de cele întâmplate, si am solicitat in data de 23.12.2022 vizualizarea camerelor de supraveghere a bancomatului pentru a se vedea cu exactitate suma depusa.

Nu am primit nici un răspuns, asa ca in data de 22.01.2023 m-am deplasat la sucursala principala pentru a primi un răspuns, din nou surpriza, nici macar nu înregistrase solicitarea mea din 23.12.2022. După vreo 7 zile primesc un mesaj de la BT cum ca solicitarea mea a fost înregistrată (solicitare depusa in 23.12.2022), iar in mai puțin de 5 zile primesc un e-mail in care sunt informat de faptul ca termenul de vizualizare a camerelor de supraveghere a expirat și imaginile nu mai sunt disponibile. Totuși rulez prin Banca Transilvania sute de mii de lei anual, faceam depuneri de numerar o data la două zile, ma intreb cine o fi luat banii, mă întreb de ce s-a amânat atat de mult această situație până cand efectiv camerele de supraveghere nu mai puteau fi vizualizate? Practic banca mi-a furat 4.327 lei. Am fost indrumat de către directoarea băncii într-un final să apelez organele competente pentru rezolvarea cazului. Se pare ca înregistrările din call-center sunt inutile, camerele de supraveghere de asemenea inutile, sunt profund dezamăgit de serviciile Băncii Transilvania!”