Ultima actualizare: azi, 20:09
Publicitate

BRD, singura bancă românească prezentă în clasamentul “BrandFinance Top 500 Banking Brands”, publicat în “The Banker”

brdPentru cel de-al treilea an consecutiv, BRD Groupe Societe Generale este prezentă în Top 500 Banking Brands, un clasament realizat de Brand Finance şi publicat, în numărul său din februarie, de prestigiosul lunar londonez “The Banker”.

 Top 500 Banking Brands regrupează cele mai valoroase 500 de branduri bancare din lume. BRD este singurul brand bancar românesc prezent în top, pe poziţia 487 (în urcare cu 3 poziţii faţă de anul trecut), cu o valoare a brandului de 154 milioane USD şi un rating A+.

“Prezenţa noastră în BrandFinance Top 500 Banking Brands, pentru cel de-al treilea an la rând, este o dovadă ca BRD este o marcă solidă, matură, care a reuşit să atragă încrederea diferitelor categorii de public: acţionarii şi investitorii, clienţii, comunităţile locale, autorităţile publice. Este rezultatul unei construcţii constante a brandului, care s-a realizat de-a lungul timpului în cadrul unei strategii pe termen lung, bazată pe valorile noastre instituţionale: profesionalism, iniţiativă, adaptabilitate, inovare, respect şi spirit de echipă. Suntem, în mod deosebit, mândri de a fi singura bancă din România prezentă în acest clasament, şi acest lucru ne încurajează să continuăm pe aceeaşi cale în anii care vor urma”, a spus Philippe Lhotte, Preşedintele Director General al BRD Groupe Societe Generale.

 

Cu reprezentanţe în peste 15 ţări, BrandFinance este firma de consultanţă numărul 1 mondial în evaluarea brandurilor. Metodologia folosită de BrandFinance cuprinde determinarea valorii businessului unei bănci şi calcularea vaorii brandului ca procent din aceasta. Valoarea brandului este calculată ca nivel al redevenţei pe care o companie ar trebui să o plătească pentru a folosi brandul, în cazul în care acesta nu i-ar aparţine (metoda “royalty relief”). Pe lângă valoarea brandului, fiecăreia dintre cele 500 de branduri prezente în top i se acordă un rating, care joacă rolul de reper pentru forţa, riscul şi potenţialul unui brand în raport cu concurenţii săi, în mod similar cu un rating de credit.

 Studiul BrandFinance Top 500 Banking Brands este publicat din anul 2006 în ediţia din luna februarie  a revistei “The Banker”, parte a grupului Financial Times.

BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor şi banca nr. 1 pe piaţa românească a creditelor sindicalizate. BRD – Groupe Société Générale are 2,3 milioane de clienţi şi operează o reţea de aproximativ 900 de unităţi. Cu peste 2,3 milioane de carduri valide şi o reţea de acceptare de peste 21.600 de POS-uri şi 1.500 de ATM-uri, BRD este banca nr. 1 pe piaţa românească a cardurilor. Cu operaţiuni de factoring de peste 1 miliard de Euro în 2012, BRD este liderul pieţei de factoring din România.

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 154.000 de angajaţi în 76 de ţări şi 32 de milioane de clienţi în întreaga lume, în trei activităţi-cheie:

 –       Retail banking în Franţa

–       Retail banking internaţional, servicii financiare şi asigurări

–       Corporate & investment banking, private banking, administrare de active şi servicii pentru investitori.

www.brd.ro; facebook;

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.