Speakerul anului 2012 în România, Lorand Soares Szasz, vine la Satu Mare pe 4 decembrie, el având programat un seminar numit „21 de metode pentru a crește afacerea ta”, care conține informațiile cele mai importante dintr-un program de coaching de 6 luni. Evenimentul va avea loc la restaurantul Paloma.
Esti proprietarul firmei și vrei să îți crești vânzările?
Învață cele mai eficiente metode pentru dezvoltarea unei afaceri direct de la singurul antrenor de afaceri din România care a fost format în cea mai mare firmă de business coaching din lume.
Seminarul numit „21 de metode pentru a crește afacerea ta” conține informațiile cele mai importante dintr-un program de coaching de 6 luni. De asta se întâmplă des, să mi se spună că la acest seminar au învățat mai mult decât în trei-cinci ani de experiență din piața în care activează.
Data: 04.12.2014
Localitate: Satu Mare
Ora: 10:00-13:00
Locaţie: Paloma (Reper: sub restaurant Poiana Codrului) – Str. Lalelei, nr. 1-5
Preţ: GRATUIT
Pentru înscrieri apasă aici.
Acum şi tu poţi participa la seminarul care îţi dezvăluie secretele afacerilor profitabile. În ultimii ani, de când lucrez în programe de coaching cu firme din mai multe domenii, am început să observ unele lucruri în comun la cele care erau în creştere. Indiferent de domeniu, dimensiune, locaţie sau număr de angajaţi, firmele care sunt în creştere ţin cont de nişte principii de management, marketing şi vânzări. Aceste principii sunt universal valabile şi aplicabile, dar, din păcate, multe firme din România nici măcar nu le cunosc, iar din cele care le cunosc, foarte puţine le aplică. Am început să analizez şi să studiez aceste puncte şi am ajuns la o listă de 21 de principii pentru care o afacere creşte. Sunt idei simple, dar extrem de puternice care au transformat deja multe afaceri din lume şi din România, în ultimii ani de când lucrez aici.
Dacă eşti proprietarul unei firme sau faci parte din conducerea unei firme şi îţi doreşti o creştere semnificativă în următoarele luni, atunci trebuie să fii prezent la acest seminar.
Ce o să pierzi dacă nu participi la acest seminar?
– Minim 20 din cele mai bune strategii de vânzări şi marketing cu care să creşti vânzările cu peste 50% în mai puţin de 12 luni.
– Cele 4 puncte esenţiale pentru a promova firma ta online.
– Cele 4 anotimpuri ale economiei şi ce trebuie să faci în perioadă de criză şi în perioadă de creştere economică.
– Nu o să ştii când începe o criză şi când se termină (în cadrul seminarului vă învăţ cum să analizaţi economia şi să ştiţi dacă s-a terminat criza financiară sau nu).
– Minim 5 idei pentru fidelizarea clienţilor.
– Nu o să ştii cum să construieşti marketingul firmei în aşa fel încât să îţi aducă rezultate în vânzări şi să nu mai cheltui bani pe marketing, ci să investeşti.
– Nu vei afla care sunt cele 2 elemente cu ajutorul cărora poţi să-ţi dai seama în câteva secunde dacă o campanie de marketing sau o strategie de vânzare este eficientă sau nu.
– Nu vei ştii care sunt cele 2 puncte cu ajutorul cărora te vei putea diferenţia de concurenţii tăi şi, în acest fel, să poţi să vinzi un produs asemănător sau chiar identic, dar mai scump.
– Nu vei şti să foloseşti cea mai importantă regulă când vine vorba de angajări.
– Nu vei şti care sunt cei 4 paşi care te duc de la visuri la rezultate.
– Nu vei şti ce fel de oameni să atragi în firma ta ca să ai o echipă motivată şi productivă.
– Nu vei putea face pasul necesar ca să nu mai fi afectat de nici-o criză.
– Nu vei primi zeci de strategii de marketing şi vânzări eficiente folosite în firmele din România.
– Nu vei putea asculta exemplele şi studiile de caz cu firme de succes din domeniul B2B si B2C.
Şi, nu în ultimul rând, nu vei avea ocazia să îţi promovezi afacerea în rândul celor prezenţi prin schimbul de cărţi de vizită în pauză. Vor fi prezenţi alţi oameni de afaceri, potenţiali clienţi şi parteneri pentru tine.
Cine ar trebui să participe?
Acest seminar a fost creat pentru cei care conduc afaceri, deci recomandăm participarea celor care au funcţii de conducere şi proprietarilor de afaceri:
– proprietari de afaceri (antreprenori);
– directori generali;
– directori executivi;
– directori de vânzări;
– directori de marketing;
– directori de HR;
Atenţie! Acest seminar nu este un seminar gratuit din fonduri europene, care se organizează doar de dragul de a avea un număr de participanţi. Este probabil cel mai bun seminar de management, marketing şi vânzări la care veţi participa vreodată (o spun oamenii de afaceri care au participat deja).