Ultima actualizare: ieri, 22:30
Locale

FOTO. Un autobuz hibrid va circula o săptămână în Satu Mare

După ce în urmă cu aproape o lună, reprezentanții Mercedes-Benz România au prezentat, la Satu Mare, cel mai nou autobuz urban hibrid al companiei, sâmbătă, a venit rândul companiei Solaris Bus & Coach România. Timp de o săptămână, pe străzile orașului va circula ultimul model de autobuz hibrid Solaris Urbino 12 Hybrid. Autobuzul va circula pe mai multe trasee din municipiul Satu Mare, în perioada 9-15 septembrie.  Compania Solaris Bus & Coach România se află într- un tur demonstrativ de promovare a noului model de autobuz hybrid -Solaris Urbino 12 Hybrid.
Alături de primarul municipiului, Kereskényi Gábor, administratorul public Csaba Masculic și de directorul Transurban, Ionuț Bujor, reprezentanții concernului polonez au prezentat caracteristicile tehnice ale autobuzului, după care s-a făcut un test-drive.
Primăria Municipiului Satu Mare a câștigat un proiect european privind achiziționarea a 20 de autobuze din fonduri europene.
“Vom moderniza transportul public atât din fonduri europene, cât și din bugetul local. Avem în vedere modernizarea, cu fonduri europene, a parcului auto Transurban cu 20 de autobuze hibrid, iar în acest an vom achiziționa 5 autobuze noi diesel, Euro 6. În perioada imediat următoare încep procedurile de achiziție a unor autobuze hibrid care vor fi achiziționate din fonduri europene”, a declarat edilul municipiului Satu Mare, Kereskényi Gábor.
Solaris Bus & Coach este o companie europeană  producătoare de mijloace de transport prezentă și pe piața din Romania. Autobuzul Urbino Hybrid, alături de autobuzul Urbino Electric, troleibuzele Trollino si autobuzul cu alimentare cu gaz Urbino CNG întregește gama de vehicule ecologice Solaris. Avantajele autobuzului hibrid față de autobuzul cu motorizare clasică sunt consumul semnificativ redus de combustibil și bineînțeles nivelul foarte redus de emisii de noxe și dioxid de carbon. Față de troleibuze și autobuzele electrice, autobuzul hibrid nu are nevoie de o infrastructură de alimentare electric, fiind foarte ușor de integrat în parcurile auto existente.

5 comentarii

  1. Satul Răspunde

    Da in sfarsit vor avea toti tiganii si boschetarii sa aiba conditii decente sa se plimbe toata ziua cu autobusele.

  2. Tibi Răspunde

    Fara aer conditiont ca oricum nu il pornesc!!!

  3. john Răspunde

    DA CE BINE VA FI PT TIGANI. DAR ALOOOO DOMN DIRECTOR, STIATI CE FAC CONTROLORII CU TIGANII FARA BILET ,NIMIC MACAR DE I-AR DA JOS LA PRIMA STATIE CA ORICUM NU VOR PLATI AMENZILE NEVER.NU VA FACETI CA NU STITI. IMI E SILA UNEORI SA CIRCUL CU AUTOBUSUL CAND II VAD.RUSINE!

  4. navetist Răspunde

    Iar când un amărât de elev care poate și-a uitat acasâ abonamentul sau nu și-a perforat biletul este prins i se face proces verbal fără să se țină cont că e doar un copil.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.