In timp ce marile branduri de fashion se extind agresiv in online, C&A prefera sa avanseze incet, dar sigur in omnichannel. Mai mult, prioritatea celui de-al treilea mare retailer de moda din Romania ramane in continuare comertul fizic, in acest an planuind sa deschida 5 magazine noi, scrie wall-street.ro. Astfel, brandul C&A testează piața și ar putea deschide un magazin și la Satu Mare.
C&A detine magazine in toate orasele mari din tara si nu numai. Practic, singurul oras cu peste 100.000 de locuitori unde nu este prezent este Satu Mare. “Dar si acolo testam piata, am fost restrictionati de faptul ca nu au existat spatii foarte mari pentru noi. In Romania nu putem deschide magazine stradale, cum avem in Europa de Est si suntem dependenti de oferta centrelor comerciale”, spune Catalin Rosca, country manager C&A, citat de wall-street.ro.
Pe langa reteaua de magazine fizice, C&A vinde si online. Spre deosebire de ceilalti mari retaileri de fashion, C&A a intrat in ecommerce la inceputul lui 2018 si, desi a crescut considerabil in acest timp, vanzarile online reprezinta un procent nesemnificativ, de 4%, din cifra totala de afaceri a retailerului.
Cu peste 1500 de magazine in 19 tari europene si mai mult de 35.000 de angajati, C&A este una dintre cele mai importante afaceri de retail de moda din Europa. C&A intampins zilnic peste 2 milioane de vizitatori cu mods de calitate la preturi accesibile, pentru intreaga familie. In plus, fata de magazinele din Europa, C&A este prezenta si in Brazilia, Mexic si China.
Sursa – wall-street.ro