Ultima actualizare: azi, 21:55
Locale

Trenurile Soarelui 2021 – Cât durează și cât costă călătoria de la Satu Mare către litoral

CFR Călători și patru companii private introduc în zilele următoare trenuri către stațiunile de pe litoral. Cel mai lung parcurs este de 1.050 km și de peste 19 ore, de la Satu Mare la Mangalia. În articol poți citi pe larg despre trenurile ”Soarelui” către mare: cât fac până acolo și cât costă biletul.

CFR Călători și Trenurile Soarelui 2021

Unele trenuri circulă începând cu 11 iunie, altele din 24 sau 25 iunie, ultima zi de circulație fiind pentru majoritatea 4 sau 5 septembrie.

Satu Mare – Mangalia IR 1946, 1.050 km, 19 ore și 29 minute, Plecare Satu Mare (17.00) – Mangalia (12.29) Perechea sa, IR 1947 pleacă din Mangalia la 13.52 și ajunge la Satu Mare la 9.05. Trenul circulă între 11 și 24 iunie.

Acest tren care va circula în următoarele două săptămâni are cel mai lung traseu: 1.050 km. Iată câteva ”borne” de pe traseu: Satu Mare (km 0) – Oradea (km 133) – Cluj (km 285) – Brașov (km 616) – București (km 782) – Constanța (km 1007).

Perechea IR 1947 pleacă din Mangalia la 13.52 și ajunge la Satu Mare la 9.05

Satu Mare – Mangalia, IRN 1944, 944 km, 19 ore. Plecare Satu Mare (13.20) – Mangalia (8.20). Trenul principal IR 1944 primește o grupă de vagoane de la Tg Mureș care sunt atașate la Deda (din trenul IR 1948) și o grupă de vagoane de la Cluj care sunt atașate trenului principal IRN 1944 la Dej. Acele vagoane fac parte din componența trenului RE 4306 între Cluj și Dej. Perechea IR 1945 pleacă din Mangalia la 15.08 și ajunge la Satu Mare la 9.47. O grupă de vagoane ajunge la Tg Mureș și alta la Cluj. Circulă din 25 iunie.

Costuri

La trenurile CFR Călători cea mai scumpă călătorie costă 324 lei de la Satu Mare la Mangalia în compartiment single, în timp ce un loc pe scaun la clasa a 2-a costă 117 lei, iar un loc în cușeta cu 6 locuri costă 153 lei.

​Pentru cumpărarea biletelor în avans reducerea este de până la 10% din tariful de transport. Elevii beneficiază de gratuitate, iar studenții de 50% reducere la călătoria în vagoanele clasa a 2-a.

Condiții de călătorie

Toate trenurile InterRegio estivale sunt dotate cu prize pentru a încărca bateria laptop-ului sau a telefonului mobil și instalații de climatizare, majoritatea vagoanelor fiind modernizate (reconstruite integral) în anul 2020, și chiar în 2021. Trenurile de lung parcurs au în compunere vagoane de dormit și cușetă, iar vagoane restaurant sau vagoane prevăzute cu bar se află în compunerea trenurilor IR 1944/ IR 1948 şi IR 1945/ IR 1949 Satu Mare  – Mangalia şi retur, IR 1994 și IR 1993 Craiova – Mangalia și retur, IR 1983 și IR 1984 București Nord – Mangalia și retur, IR 1686 și IR 1688 „Tomis Expres” Brașov – Constanța și retur.

Programul detaliat cu trenuri, rute și ore de circulație:

Trenurile Soarelui 2021 – SPRE Litoral

Trenurile Soarelui 2021 – DINSPRE Litoral

 

11 comentarii

  1. H&R Răspunde

    19 ore? Da’ nu se poate merge prin Romania? Unde merge trenul asta prin Ungaria Serbia Bulgaria? Cu masina nu zic ca faci in jumatea acestui timp, dar totusi cam mult. Pana ajungi acolo si inapoi s-a dus concediul.

    • @H@R Răspunde

      Dar cine te obliga sa mergi cu trenul ?! Sau cine te obliga sa mergi la mare?! Eu aleg in fiecare an Trestenburg, e mult mai aproape si poti si acolo sa faci un concediu de vis !😜😂😁👍

      • Romanistan citizen Răspunde

        Mergi cu metroul? Sau cu cărutza?

      • H&R Răspunde

        @@H@R Aquastar e mai aproape atunci, si pot ajunge cu biticliul. Dar sa nu confundam marea cu sarea. In Tasnad nu stiu daca este plaja la mare. Sau litoral.

    • altu fără bmw Răspunde

      Trenul juji. Ar fi de tot râsul dacă nu ar fi de plâns. Infrastructură feroviară la pământ, încă circulăm pe șine K.u.K. dar ne batem în piept ce mândrii suntem! De ce mă rog????

  2. ciprian Răspunde

    In Romania se circula cu viteze de 45-50 km la ora, infrastructura actuala nu permite mai mult, sunt multe linii unde nu s-au facut reparatii de peste 50 de ani si asta datorita hotiilor alesiilor nostrii din ultimii 30 de ani…asa ca aveti grija unde puneti stampila data viitoare

    • H&R Răspunde

      @ciprian inca 45-50 km/h. Dar va fi si mai putin. Referitor la stampila de la vot: nu prea ai cu cine vota. Vezi astia noii alesi au promis toate stelele de pe cer. Dar cand au ajuns in parlament, ciuciu, ie-te pwla. Nici macar un multumesc fraierilor.

      • c-block Răspunde

        @H&R. Totuși ce credeai, ce vor face? Nu am zis că vor fi marea dezamăgire? Nu vezi ce face și franțuzoica aia Clotildé în sectorul 1 din București? Aia despre care poate vom afla că de fapt nici nu a fost aleasă de cei din sectorul 1? Ăștia numai atâta știu că fără penali (foarte corect) în funcții publice și că așa cum este acum nu e bine! Păi asta știe toată lumea! Nu vezi că nu iese din căpățâna lor setată pe gică-contra nici o idee, nici un proiect concret? Sincer, singurii din județ care mai mișcă ceva sunt unii parlamentari unguri. Nici acolo nu toți. Dar și ăia merg strict pe interesele lor. Dar măcar mai au inițiativă.
        Eu cred că ar trebui băgată în legea electorală noțiunea de rechemare prin referendum. Adică dacă să zicem un parlamantar dormitează și nu face nimic din ce a promis cei care l-au ales să-l poată demite prin referendum local. Sunt țări unde așa este.

        • H&R Răspunde

          @c-block de acord cu tine. “și că așa cum este acum nu e bine!” sigur ca nu era bine, erau Pesedeistii in functii publice, normal cu nu era bine. Acum sunt ei la putere, acum e bine, ca oamenii lor sunt la putere, la ciolan, in functii publice. Taie frunze la caini. Referitor la referendum, mai repede va fi sters pensia speciala decat sa fie legea cu referendum, sau cel putin o sa fie in acelasi timp. Sunt astia nebuni, dar nu sunt cretini… total. Ar trebui sa faca legi impotriva lor.

          • c-block

            @H&R. De acord cu tine. Sau măcar de ar fi așa că nu e valabilă alegerea și se repetă dacă nu se prezintă cel puțin 50% din alegători la vot. Pentru că este bătaie de joc să fii ales din voturile a să zicem 30% din alegătorii înscriși pe buletine de vot. E total aiurea după mine. Ce reprezentativitate poate avea un consiliu local sau un primar ales astfel? Pentru că în momentul de față așa este!

  3. Nicusor Răspunde

    Calea ferata din Romania ii dezastru, jalnica, la pamant. Lumea a 3 a . Marssssss

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.