Ultima actualizare: azi, 16:16
Locale

Sătmărenii pot călători cu trenul spre litoral. Mangalianul revine pe șine în câteva zile

Din 10/11 iunie 2022, toate trenurile duc la Marea Neagră. CFR Călători dă startul programului estival de transport “Trenurile Soarelui”. Turiștii vor avea la dispoziție 40 de trenuri ce vor asigura zilnic legături directe din toată țara cu staţiunile de la Marea Neagră și cu Delta Dunării până la data de 11/12 septembrie 2022.

Toate regiunile ţării vor fi conectate în perioada verii cu destinaţiile de vacanţă cele mai căutate de pe litoralul românesc, CFR Călători oferind tuturor posibilitatea de a călători fie cu trenurile directe dinspre Arad, Deva, Timișoara Nord, Reșița Nord, Oradea, Satu Mare, Baia Mare, Cluj Napoca, Târgu Mureș, Brașov, Suceava, Iași, Galați, Buzău, fie prin asigurarea unei conexiuni rapide din București Nord prin intermediul trenurilor care circulă într-un orar cadențat (la 1-2 ore) pe ruta București Nord – Constanța și retur.

Toate trenurile InterRegio estivale au în compunere vagoane clasa climatizate, dotate cu prize electrice pentru încărcarea bateriei laptop-ului sau a telefonului mobil, toalete ecologice, uși de acces și intermediare  semiautomate, majoritatea vagoanelor sunt modernizate (reconstruite integral) în ultimii 12 ani. De asemenea, trenurile cu parcurs lung au în compunere vagoane cușetă. Trenurile IR 1992 și IR 1990 Timișoara Nord/ Reșița Nord – Mangalia și retur au în compunere și vagoane de dormit climatizate, iar trenurile IR 1941 și IR 1942 Satu Mare/ Baia Mare/Cluj Napoca/ Târgu Mureș  – Mangalia şi retur au în compunere și vagoane prevăzute cu spațiu amenajat pentru activitatea de bar.

Pentru a avea o predictibilitate a cererii de transport și pentru a ne putea adapta cât mai bine capacitatea de transport la numărul de locuri solicitat, CFR Călători vă recomandă să vă planificaţi din timp călătoria, inclusiv cumpărarea legitimaţiilor de călătorie. Biletele pot fi achiziţionate cu anticipație de 30 zile, utilizând următoarele canale de vânzare:

  • online de pe cfrcalatori.ro;
  • din aplicația mobilă “CFR Călători mersul trenurilor și bilete online” (disponibilă în Google Play, App Store și Huawei AppGallery);
  • de la automatele de vânzare bilete din gări;
  • de la casele de bilete din gări, agenții de voiaj CFR Călători și distribuitori autorizați (agenții de turism).

10 comentarii

  1. Herbert Răspunde

    35 ore + întârzieri ,,,,,,,,8🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  2. De aici înțelege fiecare ce vrea Răspunde

    Mangalio -păcălion 😱🤮🥴💩💩😤! Luați copiii din start bilet tur-retur că la viteza cu care circulă există riscul să ajungeți la sfârșitul sejurului! Călătorie sprâncenată!
    Numai nu pricep de ce nu are Tarom anul ăsta curse Satu Mare – Constanța!? Că vorba aia într-o oră jumate ești acolo! Că am înțeles anul trecut era full! Nu le trebe banii? Fain manageri avem acolo! Că cu CFR sunt lămurit de mult!

    • Vulpea bi-polara Răspunde

      Anu trecut nu o zburat. Deci de inteles ai inteles, iar acum stii si cum ai inteles.

      • De aici înțelege fiecare ce vrea Răspunde

        Atunci acum doi sau trei ani sigur a circulat avionul către mare și s-a afirmat că wow ce de călători vin că nu fac față! Ideea e aceași. Sincer decât să mă duc la Marea Neagră mai bine mă duc în altă parte. Că am înțeles că e prăpăd la servicii hoteliere și de restaurant. Oricum nu contează, fiecare decide ce face.

        • Unu' Răspunde

          Avionul zbura aproape gol, din cauza prețurilor astronomice practicate de către TAROM!
          În câteva ore de la anunțarea cursei, se vindeau (la prieteni și cunoștințe 😉 ) biletele la preț redus, iar restul costau în jurul a 100 de euro de persoană doar dus!! Plus palierul orar de zbor era de toată jena! Aterizai la Constanța seara târziu, în condițiile în care ambele aeroporturi erau libere ziua, doar că TAROM nu avea avioane suficiente!!
          Ca idee, am zburat de pe Cluj la Roma, Paris sau Bari la prețuri de 8-9 euro per călătorie, cu Wizzair!!!
          Dacă CJ ar fi interesat de soarta cetățenilor, ar organiza curse charter spre litoral, la fel cum o fac tour operatorii, dar pentru asta ar trebui să înființeze o firmă care să se ocupe de asta, gen Palat Jud srl, care se ocupă cu administrarea cantinei de la Palatul Administrativ!

  3. Cfr Răspunde

    Mii de muncitori iau salarii la cfr, dar nu prea fac nimic, pe vremuri margeai pe sosea si vedeai in paralel la liniile ferate ca se lucreaza, reoara/intretine terasamentul.
    La unguri lucreaza acum un tren special, merge incet, ia sus sinele, reface terasamentul, pune sine noi, aliniaza cu laser GPS etc, iese brici…. Totul robotizat, computerizat. Posibilitati nule de furt. Nu ca la noi, au luat suruburi la 20x pret….

  4. Unu' Răspunde

    O să merg cu trenul la mare, când o să dureze călătoria maxim 12 ore, adică să urc pe tren seara iar dimineața să mă trezesc la mare!
    Asta n-o să se întâmple în următorii 20-25 de ani!!

  5. Altu Răspunde

    Trenul face în jur de 19 ore,e mai comod decât mașina,la cușetă poți dormi, dimineața când ajungi ești odihnit. Plus că nu faci accident. Cu mașina dacă mergi fără pauză faci între 11-15 ore. Dacă faci pauză o noapte pierzi 2 zile. Financiar e cam egalitate, dacă mergi cu mașina plină,altfel ești pe minus.

  6. Aldo Răspunde

    De ce sariti in sus. CFR-ul cu ocazia s-a gandit si la fumatori .
    La viteza care circula, din mers, cobori, aprinzi o tigara , o cafeluta, o plimbare pe langa tren si urci inapoi.
    N-ai ce sa pierzi. Multumim CFR.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.