Ultima actualizare: azi, 12:27
Locale

La Zollner primăvara aduce oportunități profesionale. Alătură-te unei echipe de profesioniști!

Fii proactiv, prinde aripi si devino specialist în planificare sau prelucrarea comenzilor. Oferă-i experienței tale în vânzare și competențelor tale digitale, o nouă echipă inovatoare!

La Zollner Electronic Satu Mare dacă ai afinitate spre tehnologie și ai mereu o strategie poți opta pentru un rol în echipele dedicate clienților:

Achizitor

  • Plasează comenzi la furnizorii desemnați
  • Verifică confirmările de comenzi/contracte de la furnizori
  • Urmărește realizarea livrărilor la termen și dacă e cazul avertizează furnizorii în cazul depășirii termenului

Prelucrare comenzi client

  • Preia, introduce și confirmă comenzile de la clienți
  • Verifică corectitudinea comenzilor de client/plan de livrare
  • Clarifică timpul de transport către clienți
  • Facturarea la timp respectiv facturarea livrărilor

Planificare și lansare comenzi

  • Responsabil pentru procesul de planificare a necesarelor și planificarea comenzilor în producție
  • Oferă sprijin logistic operațional pentru clienții alocați pentru proiecte noi și cele în serie
  • Crează, actualizează și optimizează procesele de planificare
  • Clarifică disponibilitatea produselor

Nu e nevoie să vorbești bavareza dar trebuie să știi engleza. Zollner Electronic Satu Mare îți asigură dezvoltare pentru succese viitoare, care dintre aceste roluri ți se potrivește?

Dacă te-ai hotărât, trimite un CV la [email protected]

Dacă vrei să afli mai multe despre pozițiile disponibile din cadrul firmei intră pe https://www.zollner.ro/ro/cariera/posturi-disponibile sau apelează numărul de telefon 0361 731 043!