Ultima actualizare: ieri, 22:30
Locale

Cum să îți folosești telefonul pentru a-ți organiza activitățile de zi cu zi?

Utilizat într-un mod inteligent, smartphone-ul poate fi un asistent personal extrem de important în cadrul programului de la birou, datorită aplicațiilor ce permit organizarea activităților zilnice. Descoperă ce poți face cu ajutorul acestuia, astfel încât productivitatea în cadrul programului de lucru să se îmbunătățească semnificativ cu ajutorul tool-urilor potrivite.

Aplicații utile pentru gestionarea listelor de sarcini

Este simplu să utilizezi telefonul mobil pentru a-ți organiza o zi plină. Tot ce trebuie să faci este să descarci de mobil potrivite, compatibile cu device-ul pe care îl utilizezi, iar apoi să te bucuri de utilitatea lor. Iată câteva recomandări:

Todoist
Acest tool este apreciat pentru interfața sa ușor de utilizat. Todoist oferă posibilitatea de a crea liste de sarcini, de a le organiza în proiecte și de a le atribui date-limită. De asemenea, permite adăugarea de subtask-uri și setarea unor priorități pentru acestea. Todoist oferă și posibilitatea de a sincroniza listele de sarcini pe mai multe device-uri pe care le utilizezi, astfel încât să le poți accesa și actualiza de oriunde vrei.

Microsoft To Do
Această aplicație simplu de utilizat se integrează perfect cu alte tool-uri din portofoliul Microsoft, cum ar fi Outlook și OneNote. Permite generarea de liste cu sarcini și setarea de notificări, pentru a-ți aminti de task-urile importante. Caracteristica interesantă a acestei aplicații este funcția “My Day”, ce permite selectarea automată a task-urilor de îndeplinit în fiecare zi, oferindu-ți o vedere de ansamblu a activităților din timpul programului.

Google Tasks
Este o aplicație intuitivă din ecosistemul Google, simplu de integrat cu alte tool-uri ale dezvoltatorului american pe care tu le utilizezi la job. Poți realiza cu simplitate liste de task-uri, organizate apoi în subtask-uri. De asemenea, poți atribui deadline-uri și ai control asupra modului în care setezi notificări pentru fiecare sarcină. Un avantaj al acestei aplicații este posibilitatea de a sincroniza listele de task-uri cu evenimentele din calendarul Google, oferindu-ți o imagine mult mai clară asupra activităților tale.

Asana
Aceasta este o aplicație ceva mai complexă, potrivită pentru proiecte de echipă și sarcini derulate pe intervale mari de timp. Asana permite generarea de liste cu task-uri, asignarea sarcinilor către membrii echipei și urmărirea progresului fiecărei activități în parte. Poți seta cu simplitate deadline-uri, atașa fișiere relevante și adaugi comentarii, acolo unde consideri că este necesar.

Cum maximizezi eficiența acestor aplicații de mobil

Pentru ca aceste tool-uri să permită o simplificare a modului în care îți organizezi programul zilnic, este important să le configurezi într-un mod eficient. Iată câteva sfaturi pentru a profita la maximum de funcțiile oferite:

1. Creează liste de sarcini clare și specifice pentru fiecare proiect sau activitate.
2. Setează deadline-uri realiste și construiește o listă a priorităților.
3. Folosește alertele pentru a-ți aminti la timp de sarcinile importante.
4. Explorează caracteristicile avansate ale aplicațiilor: adăugarea de subtask-uri, atașarea de fișiere sau modalitățile de interacțiune cu alți utilizatori.
5. Sincronizează aplicațiile de gestionare a listelor de sarcini cu alte tool-uri de mobile pe care le utilizezi, pentru a crea un sistem de organizare 360°.

Trebuie menționat faptul că aplicațiile pe care le-am analizat mai devreme sunt doar unele dintre cele disponibile pe piață și că fiecare utilizator poate găsi tool-ul potrivit pentru nevoile sale, dar și pentru caracteristicile telefonului mobil utilizat. Pentru mai multe informații și detalii specifice despre fiecare aplicație, poți consulta site-urile oficiale ale acestora și recenziile utilizatorilor.

Importanța alarmelor și notificărilor în organizarea zilnică

Rolul acestora este crucial pentru gestionarea eficientă a activităților. Acest sistem de atenționare pentru diverse sarcini și evenimente importante contribuie la menținerea unui program la birou cât mai eficient posibil. Alarmele și notificările te pot ajuta să nu uiți întâlnirile importante, deadline-uri ale unor task-uri urgente sau chiar lucruri zilnice importante pentru sănătate, precum hidratarea sau pauzele de odihnă.

Utilizarea eficientă a alarmelor este esențială pentru a evita stresul și suprasolicitarea. Este important să le setezi din timp și astfel încât să nu îți afecteze concentrarea asupra altor task-uri. De exemplu, poți alege tonuri de apel plăcute, în locul unor sunete puternice, care îi pot deranja și pe alți colegi din birou. De asemenea, trebuie să gestionezi numărul notificărilor, pentru a nu te copleși frecvența cu care sună. Evitarea notificărilor inutile și menținerea unui număr rezonabil de alarme te vor ajuta să te concentrezi pe activitățile realizate în timp real.

Alarmele au un impact semnificativ asupra productivității. O utilizare corectă a acestora poate îmbunătăți eficiența și te poate ajuta să eviți procrastinarea. Prin setarea acestora pentru sarcini sau obiective, poți simți mai multă motivație pentru a le finaliza în timp util. Totuși, este important să eviți distragerile cauzate de notificări neimportante. De aceea, le poți dezactiva temporar pe cele asociate unor aplicații irelevante, în timpul activităților de la job.

Descarcă aplicațiile potrivite în smartphone-ul pe care îl utilizezi și organizează mult mai bine programul zilnic de activități. Dacă a venit momentul să îți comanzi online un device nou, intră acum pe mobino.ro și vezi cele mai bune oferte la gama de telefoane mobile Oppo, apoi adaugă în coșul de cumpărături modelul adaptat nevoilor tale de zi cu zi!

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.