Ultima actualizare: azi, 16:16
Locale

FOTO. Ceartă la un magazin de la mallul din Satu Mare! Clientă acuzată pe nedrept de casieriță

O femeie din municipiul Satu Mare a avut parte de o experiență neplăcută la un magazin din incinta mallului din Satu Mare. Femeia a făcut cumpărături împreună cu copiii la un magazin cu articole vestimentare, iar la casă a avut o neînțelegere cu casierița, care a dus la o ceartă, situația fiind aplanată abia după verificarea camerelor de supraveghere.

Potrivit relatărilor clientei, după ce au fost scanate produsele și a primit restul de bani, aceasta și-a dat seama că restul primit era mai mic decât trebuia. Deși femeia era sigură că a oferit o bancnotă de 200 de lei, casierița a insistat că a primit doar 150 de lei.

Clienta a solicitat verificarea camerelor de supraveghere pentru a clarifica situația. După ce șefa de magazin a verificat camerele de supraveghere, s-a constatat că clienta avea dreptate. Suma dată de aceasta era, într-adevăr, de 200 de lei.

Femeia dorește să atenționeze, prin intermediul PortalSM, și alți clienți pentru ca aceștia să fie atenți la câți bani oferă, dar și la restul pe care îl primesc.

Redăm integral relatarea clientei:

„Caserita a scanat toate produsele, mi-a spus ca costa suma de 135.75 lei. Am pus pe ghișeu o bancnotă de 200 lei, după ce i-am dat banii mi-a pus restul pe masă și bonul în pungă. Am văzut că restul este mai puțin și am intrebat-o amabil cât costa produsele? Mi-a spus că produsele costă 135.75 lei, i-am specificat că i-am dat o bancnotă de 200 lei! Dânsa (caserita) a spus că i-am dat 150 lei. Șefa era lângă la o alta casă, i-a comunicat că crede ca a greșit, ca a introdus suma de 150 lei în loc de 200 lei!
Dânsa, caserita o tine-a intr-una că eu i-am dat suma de 150 lei, dar nu. Doamna șefa a închis aceea casă “problemă” și a verificat banii de 2 ori mi-a spus ca este în regulă că dacă i-as fi dat suma de 200 lei, era pe plus cu 50 lei dar nu era…. Am intrebat-o pe sefa aveți camere de supraveghere? A spus că da. Eu: Vă rog să le verificați. Și a plecat. A verificat și a venit înapoi și mi-a oferit suma de 50 lei înapoi și si-a cerut mii de scuze. În tot acest timp am așteptat, doamna de la caserie este foarte nepoliticosă, vorbește prost și mult… Mi-a spus ca sunt obraznică, că mint și că știe foarte bine ca mi-a dat suma de 150 lei. Va rog, dragii clienți, să fiți foarte atenți, nu știu exact dacă i s-a mai întâmplat cuiva acest lucru

Dar angajata nu știe nici măcar politicos să își ceara scuze în fata clientului… M-a făcut să mă simt foarte vinovată și tot ea era cea care comenta intr-una fiind și alți clienți de față”, a povestit femeia pentru PortalSM.

5 comentarii

  1. pop Răspunde

    Extraordinara stire!!! SOC SI GROAZA

    • Vasy Răspunde

      @pop – Iti doresc sa patesti si tu sa veizi ce misto e.
      Oricum, nu se da numele magazinului, inca si acuma dupa 30 de ani functioneaza metodele comuniste, ca oamenii sa ramana cat mai prosti.

  2. H&R Răspunde

    De acea platesc cu cardul. Problem solved.
    Nu toata lumea doreste sa plateasca cu card. Clienta bine ca a verificat restul primit.

  3. Aspi Rina Răspunde

    La WAIKIKI ?

  4. Satmarean1 Răspunde

    Treb sa- i faca o poza la caserita sa o vedem si noi si sa o felicitam pt comportament cand trecem pe acolo.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.