CFR a anunțat programul estival de transport spre și dinspre litoral, astfel că de la mijlocul lunii iunie până la începutul lunii septembrie turiștii vor avea la dispoziție 30 de Trenuri ale Soarelui, ce vor asigura zilnic legături directe din toată țara cu staţiunile de la Marea Neagră și cu Delta Dunării, inclusiv din Satu Mare.
Indiferent din ce regiune a țării vii, ai la dispoziție o mulțime de opțiuni:
- Trenuri directe din: Satu Mare, Arad, Deva, Timișoara Nord, Reșița Nord, Oradea, Baia Mare, Cluj Napoca, Târgu Mureș, Brașov, Suceava, Iași, Galați, Buzău
- Conexiuni rapide din: București Nord cu trenuri care circulă într-un orar cadențat pe ruta București Nord- Constanța și retur
Vestea bună pentru sătmăreni este că Mangalianul va circula din nou în perioada verii:
- Plecare din Satu Mare la 13:20, sosire în Mangalia la 8:30 a doua zi.
- Plecare din Mangalia la 15:26, sosire în Satu Mare la 10:39
Primul tren va porni pe data de 14 iunie și vor circula până în 8 septembrie.
Prețurile biletelor:
- Adult, clasa a II-a: 169, 75 lei
- Copil, clasa a II-a: 87,65 lei
- Dormitor single: 466,65 lei
- Cușetă: 222,25 lei
- Student, clasa a II-a: 18,8 lei
- Pensionar, clasa a II-a: 96, 75 lei
Pentru o perioadă de trei luni, vor exista: 30 de trenuri directe (15 dus/15 întors, inclusiv ramurile aferente), din care 14 trenuri (7 dus/7 întors) au ca destinație/plecare Mangalia și 36 de trenuri (18 dus/18 întors) vor asigura legătura Capitalei cu litoralul și retur: 15 perechi din București Nord (din care 9 perechi trec și prin București Băneasa), 2 perechi numai din București Băneasa și 1 pereche din București Obor.
Repede fugiți, plecați de pe acuma ca să ajungeți la destinație până pe 15 septembrie!
sa stai 17 ore fara aer conditionat …
Și asta doar în cazul în care trenul reușește să ajungă la destinație după cum scrie în mersul trenurilor. Că e obicei nu reușește. Iarna pentru că e frig, vara pentru că e cald. Dacă plouă de aia, dacă strănută mecanicul de locomotivă de aia. Sau poate de aia că s-a scumpit cărbunele pe piața internațională. Că asta nu are de-a face cu trenul că nu mai merge ghezășu aia fix e fără importanță. Motive sunt sau se pot lesne inventa. Așa că mergeți cu trenul dragilor. Iar Tarom să nu cumva să deschidă în sezon două curse pe săptămână la litoral că există realul pericol ca avionul să fie plin și vor face profit!
Comentariile tale sunt mai interesante decat articolele in sine. De fapt tu le faci trafic pe pagina. Sper ca esti platit.
Nici vorbă. Dar în contradicție cu ei eu am avut prof de română ca lumea, pe regretatul Fodor Mihai, care în clasa a 12-a ne-a pus să scriem poezii, eseuri, povești inventate de noi sau ce doream, orice numai să ne exprimăm cu cuvintele noastre. Și pe asta ne-a pus nota. Bine, am și repetat materialul pentru bac. Drept rezultat 99% dintre colegii mei de clasă nu au nici o problemă în a se exprima corect, elevat sau cum vrei să spui. În ziua de azi nu vreau să-mi exprim părerea despre nivelul de educație sau de xprimare în limba maternă. Procesul ăsta de bolognizare a distrus tot. Dar probabil asta a și fost intenția. Iar despre managementul CFR sau Tarom cred că m-am exprimat destul de clar.
CFR si Tarom urgent desfiintate si vandut la straini. Urgent. Rusine sa va fie.
@Fortuna, tu vezi ce ai scris?Adică desființezi după care vinzi???? Ce mai vinzi frate? Ungurii au desființat Malev-ul lor acum un deceniu și nu s-a întâmplat nimic grav. Ba mai mult firmele de transport aerian ungurești le vezi peste tot. Iar noi cu Tarom-ul nostru puternic subvenționat de stat nu reușim să acoperim cum trebuie nici măcar necesitățile interne. Iar de CFR nici nu mai povestesc. E un sac fără fund.
PS. Acum 10 ani am fost în Olanda cu avionul. Când m-am întors m-a lovit direct în plex diferența dintre KLM și Tarom. Nu ca și dotare. Ci ca și comportament al personalului navigant. Și de atunci sunt sigur că s-a tot dus totul cu capul în jos. Aproape era să mă pună stewardesa să-mi cer scuze că m-am urcat în avion pe cursa București-Satu Mare.
Cine vrea să călătorească civilizat cu avionul la toți le sugerez să încerce TAP – compania portugheză. Le dau clasă la toți și ca și piloți sunt printre cei mai buni din lume. Nici nu sesizezi când pun avionul jos. Cine comenta pe vremuri că ce rău am ajuns că ne școlesc portughezii pe avioanele F16 luate de la americani nu știau ce vorbesc. Sunt ași față de restul.