Ultima actualizare: azi, 19:05
Locale

FOTO. Indivizi prinși în timp ce furau motorină din TIR-uri, în Italia. Încărcau bidoanele într-o dubă de Satu Mare

Indivizi prinși în timp ce furau motorină din TIR-uri, în Italia. Aceștia încărcau bidoanele într-o dubă de Satu Mare când au dat nas în nas cu poliția.

Doi bărbați au ajuns pe mâna poliției după ce au fost prinși în timp ce furau motorină din TIR-uri oprite într-o parcare din Italia. Indivizii puneau motorina în bidoane și le încărcau într-o autoutilitară înmatriculată în județul Satu Mare.

,,Au fost prinși când furau motorină din camioane”, a transmis o sătmăreancă ce ne-a trimis și câteva poze pe adresa redacției.

3 comentarii

  1. Gheorghe Răspunde

    So pus diaspora pe munca ca si asa carburantu so scumpit si nu stiu cum va reusi gurugeo sa-l aduca la un leu/litru dupa cum le-a promis votantilor lui.Pai uite asa,fura unii diasporeni din Italia si vin aici si-l vand pe un leu.Si italienii asta niste nerecunoscatori rai,de parca nu din limba romana se trag si ei ca de fapt toate popoarele europene!!Ce nu credeti?Ia ascultati din zicerile celebrului mesiagurugeo care se stie cu toate ca un adevarat stiintolog in toate!!He,he,he asta este o anecdota si trebuie tratata ca atare.

    • Sase cai frumosi. Răspunde

      Pai se stie ca toate popoarele “ieuropene” se trag din Decebal. 😁
      Si din Lazuri si Doba.

  2. Golf Răspunde

    Uite aici o explicatie pentru benzina la 1 leu

    “Poate mai țineți minte cum, după ce CCR a dat lovitura de stat, propaganda a început să-l atace pe Georgescu. Iar una dintre temele preferate era cea cu „extratereștrii”. În mod evident, era o mizerie! Georgescu spusese ceva de genul că „globaliștii de la vârf nu sunt oameni”, în sensul în care ideile pe care le propagă sunt atât de strâmbe încât nu se ridică la demnitatea de om. Gândiți-vă doar cât de categoric susține unul ca Harari tembelele opinii ale transumanismului. Între timp lumea a înțeles mizeria, așa că propagandiștii au început să scoată alte chestii din tolba lor. Și, ca totul să pară mai real, se leagă de anumite spuse ale sale care par exagerate. Să vedem.

    În primul rând, este celebra chestie cu „benzina la un leu”. Cum să spui așa ceva în țara în care benzina este în ograda Sfântului OMV? A ataca prețul la benzină înseamnă a ataca statutul companiei care a reușit performanța să-și tripleze dimensiunea atunci când, prin presiune, a înghițit Petromul, neplătind, în esență, mai nimic pentru achiziție. Însă ceea ce trebuie să știm este că nu doar OMV-ul este vinovat pentru prețul benzinei, ci, în primul rând, statul nostru, care practică o politică de jefuire a populației. Și, dacă mergem pe fir, observăm că nici statul nu este total vinovat întrucât se supune regulamentelor UE, care statutează acest tip de jaf. De aceea, pentru a înțelege cum e cu prețul carburanților, trebuie să avem imaginea completă și adevărul iese imediat la iveală.

    Dacă mâine aș ajunge la putere aș renunța la absolut toate taxele pe carburant pentru cetățenii români. De ce? Pentru că asta înseamnă dezvoltare. Un preț mic al carburanților se traduce într-o creștere a activității industriale și de transport. Desigur, n-aș putea s-o scad pentru toată lumea, ci doar pentru cetățenii români. O asemenea mișcare ar duce instantaneu prețul litrului de benzină la maxim 0.6 $. Asta incluzând și profitul imens al OMV. 0.6 $ ar însemna cam 3 lei, deci de trei ori mai mult decât a spus Georgescu. Însă, vom merge puțin mai adânc. În consumul României, aproximativ o pătrime reprezintă petrolul extras de aici. Acest petrol este luat practic gratis de OMV(plătind doar o redevență minusculă) și obținând pe seama sa un profit imens. Ca să fie treaba treabă, OMV a renunțat rafinarea petrolului necesar consumului României aici, producând o daună iremediabilă industriei petrochimice autohtone prin închiderea rafinăriei Arpechim de la Pitești. Dacă mai țineți minte, la momentul închiderii s-a spus că se închide deoarece „o rafinărie nu poate rezista dacă nu are ieșire la mare”. Tâmpenie mai mare nici că există. Poate ne spun austriecii ce ieșire la mare are rafinăria lor de la Viena, cea pe lângă care treceți și care, la ora actuală, rafinează inclusiv pentru România. Dar v-am mai spus asta și ne îndepărtăm de subiect.

    Așadar, dacă punem în balanță petrolul românesc, pentru care statul ar putea să renunțe la redevențe, dar cu condiția rafinării sale aici și a unui adaos comercial controlat, probabil că prețul benzinei ar ieși pe la 50 de bani litrul. Amestecându-l cu petrolul de import, probabil că am putea să avem benzina pe la 1.8 lei, cu profit pentru OMV.

    Ideea e că nu poți sparge piața într-un asemenea hal deoarece ți-ar sări la gât japițele din UE. Astfel încât, pentru a face treaba elegant, ai putea să dai un „ajutor de transport” sub forma unui tichet(sau card) fiecărui posesor de mașină, cetățean român. Cum ar funcționa? Prețurile ar rămâne la fel la pompă, dar pentru posesorii de card, în limita a 40 de litri pe lună, carburantul s-ar putea vinde la 1 leu litrul. De ce 40 litri pe lună? Pentru că înseamnă vreo 600-700 kilometri cu o masină convențională, adică 60-70% din cât se merge în medie cu mașina în România. Iar acei 40 de litri s-ar încadra lejer în petrolul extras din țară.

    Poate că vă gândiți că exagerez, doar că tocmai ce-am avut o treabă în Egipt unde, ce să vezi, fără nicio forțare din partea autorităților, benzina de 95 este la pompă … echivalentul a 1,7 lei, iar motorina 1,35. Mixul de petrol al Egiptului este cumva inversat față de noi: are o producție internă de 2/3 și un import de 1/3. De aceea am ales să mă limitez strict la petrolul românesc.”

    https://trenduri.blogspot.com/2025/01/georgescu-spune-lucruri-traznite.html

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.