Ultima actualizare: azi, 19:33
Locale

Din 17 iunie se poate solicita eliberarea cărții electronice de identitate. Anunțul Primăriei Satu Mare

Serviciul de Evidență a Persoanelor și Ghișeu Unic din cadrul Direcției de Evidență a Persoanelor a Municipiului Satu Mare informează că, începând din 17 iunie 2025, cetățenii municipiului Satu Mare și din comunele arondate (pe linie de evidență a persoanelor), pot solicita eliberarea cărților electronice de identitate.

Programările pentru Cartea Electronică de Identitate se realizează exclusiv ONLINE, prin accesarea portalului Ministerului Afacerilor Interne ( https://hub.mai.gov.ro/cei/programari). Legătură se poate realiza si prin https://portal.primariasm.ro/programare.

Prima Carte Electronică de Identitate (CEI) se eliberează gratuit pentru cetățenii români începând cu vârsta de 14 ani, în limita fondurilor asigurate prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR).

Documente necesare

Documentele necesare pentru eliberarea Cărții Electronice de Identitate sunt identice cu cele necesare pentru eliberarea Cărții de identitate (format vechi), în funcție de situația personală a titularului (preschimbare, expirare, schimb de domiciliu, schimb de nume etc). Informațiile privind documentele necesare pot fi consultate pe pagina de internet (primariasm.ro/evidenta-persoanelor).
Documentele de stare civilă și cele privind dovada adresei de domiciliu se prezintă în original.

Cererea pentru eliberarea Cărții Electronice de Identitate nu trebuie completată de solicitant înaintea prezentării la ghișeu.

Datele necesare se completează direct în aplicație la Serviciul de Evidență a Persoanelor, iar solicitantul va semna în fața funcționarului cererea listată de sistemul informatic.

Pentru eliberarea Cărții Electronice de Identitate este necesară preluarea imaginii faciale și imaginea impresiunilor papilare (amprente).

Datele înscrise în Cartea Electronică de Identitate

•    În format tipărit: nume, prenume, cetățenie, data nașterii, sex, imaginea facială, CNP, semnătura olografă;
•    În format electronic: toate datele tipărite, la care se adaugă prenumele părinților, domiciliul, impresiunile papilare a două degete ale titularului și certificate digitale pentru autentificare sau semnătură electronică;
•    Impresiunile papilare înscrise în CEI sunt șterse ireversibil, ulterior, din baza de date a autorității care realizează imprimarea, procedură similară cu cea aplicată în cazul pașaportului electronic.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.