Ultima actualizare: azi, 18:02
Locale

FOTO. Continuă lucrările pe un drum important din județul Satu Mare. Autoritățile, mesaj pentru șoferi

Lucrările de modernizare a DJ 193 Satu Mare – Borlești continuă într-un ritm susținut. În această perioadă se lucrează cu toate forțele pe tronsonul dintre Borlești și Satu Mare, informează Consiliul Județean Satu Mare.

,,Ne pare rău pentru disconfortul creat în această perioadă de desfășurare a lucrărilor de modernizare a drumului. Echipele implicate depun eforturi pentru ca durata lucrărilor să fie cât mai scurtă, iar disconfortul să fie redus pe cât posibil”, sunt cuvintele președintelui Consiliului Județean Satu Mare, Pataki Csaba, aflat astăzi pe șantierul de modernizare a drumului DJ 193 Satu Mare – Borlești.

La întâlnirea cu constructorii, Pataki Csaba a fost însoțit de vicepreședintele Cătălin Filip și reprezentanții Direcției Tehnice.

În prezent, se lucrează la:

  • Frezarea stratului existent de asfalt, în vederea pregătirii pentru asfaltarea propriu-zisă;
  • Construirea fundațiilor pentru ziduri de sprijin, esențiale în zonele cu risc de alunecări de teren;
  • Relocarea rețelelor de utilități, pentru alinierea la cerințele moderne de infrastructură;
  • Consolidarea podurilor și podețelor de pe traseu.

Odată cu închiderea podului surpat din municipiul Baia Mare, traficul greu este dirijat către Pomi, respectiv podul de la Seini, generând un nivel crescut de aglomerație și disconfort pentru participanții la trafic și locuitori. Se lucrează în ritm alert, astfel încât ca până începutul iernii să fie turnat primul strat de asfalt (stratul de bază), pe tronsoanele care au fost decopertate, iar întregul drumul, în lungime de 40 km să fie modernizat până la sfârșitul anului viitor.

Pe durata desfășurării lucrărilor, circulația rutieră este dirijată prin semaforizare automată pentru o mai bună siguranță a participanților la trafic.

Un comentariu

  1. Cosmin Răspunde

    Adevărul este că se lucrează alert… dar haotic și fără nici un fel de considerație pentru cei care circula pe acel drum. Când sa făcut partea de drum spre Baia Mare sa lucrat mult mai organizat și fără atatea inconveniente pentru șoferi. Sper că fundația aceea de balast și pământ sa reziste la cerințele actuale de trafic și că nu vor fi nevoiți șoferii să circule 2 ani pe macadam . Partea aceea de bitum turnata acu o săptămână pa care nu era voie sa se circule de ce nu sa dat în folosință? Trebuia să fie pregătită și întreaga pe când vin șefii la control? De ce nu se lucrează alternativ pe câte un fir ? Se plătesc reparatii la mașini din fondul de drum sau se plătesc prin instanta cu dobânzi?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.