O cursă aeriană de la Hurgada (Egipt) către Baia Mare s-a transformat într-o adevărată probă de rezistență pentru 192 de pasageri. Zborul programat să decoleze la ora 11:00 a aterizat la destinație abia la 18:10, după o întârziere de aproape patru ore pline de momente tensionate și nervi întinși la maxim.
Un „reality show absurd” pe aeroportul din Hurgada
Aventura a început cu o serie de decizii confuze. Pasagerii au fost îmbarcați la timp, dar au urmat anunțuri succesive de întârziere. „Ni s-a spus prima dată că e vorba de 10 minute, apoi încă 10”, a povestit un pasager, adăugând că atmosfera era sufocantă din cauza aerului condiționat care nu funcționa.
Frustrarea a crescut rapid, transformând situația într-un „reality show absurd”. Problemele tehnice au forțat echipajul să anunțe, la un moment dat, debarcarea. Chiar dacă autobuzele erau deja pregătite, pasagerii au fost informați în ultimul moment că aeronava a fost reparată și că zborul va avea loc. Însă decizia s-a schimbat din nou după doar câteva zeci de minute: zborul urma să fie operat cu o altă aeronavă.
Frustrare și proteste din cauza lipsei de apă
Una dintre cele mai mari nemulțumiri a fost lipsa apei. Pasagerii au fost direcționați către o zonă a zborurilor interne, unde accesul la magazinele duty-free era blocat. „Eram însetați, dar nu aveam de unde să cumpărăm apă. Ni s-a spus că va veni cineva cu sticle de vânzare, dar minutele treceau și nu venea nimeni”, a relatat pasagerul.
Nervozitatea a atins cote maxime, cu proteste verbale, mai ales după ce oamenii au fost obligați să treacă din nou prin filtrele de securitate. „Era gata să izbucnească o mică revoltă”, a declarat aceeași persoană.
În cele din urmă, pasagerii au primit câte o sticlă de apă abia la îmbarcare și au fost transferați în altă aeronavă. Cursa a ajuns la destinație în jurul orei 18:10, lăsând un gust amar turiștilor, care cer acum explicații oficiale din partea operatorului de zbor.