Ultima actualizare: azi, 10:48
Locale

FOTO. Nemulțumire la un supermarket din Satu Mare: „Nu pentru porci am cumpărat mâncarea”

Un client din Satu Mare a reclamat modul în care i-au fost feliate mezelurile cumpărate de la vitrina cu carne a unui supermarket din oraș. Acesta a transmis redacției și o fotografie care arată produsul servit într-o formă neuniformă, rupt și departe de a fi estetic.

„Explicația a fost că acestea nu sunt uscate și nu se pot felia subțire… Interesant că unele pot felia mezelurile și subțire și frumos. Nu pentru porci am cumpărat mâncarea și estetic nu arată cel mai bine când desfacem ambalajul”, a declarat sătmăreanul.

Nemulțumirea nu s-a limitat doar la mezeluri. Clientul spune că aceeași problemă a întâlnit-o și la cașcavalul vegetal, în funcție de angajatul de la vitrină: „Este cine mi-l feliază și este cine nu, spunând că se rup feliile.”

Sătmăreanul consideră că o soluție ar fi instruirea unitară a personalului: „Ar fi util dacă tot personalul ar fi instruit.”

3 comentarii

  1. FARCAU Răspunde

    La magazinele Barta toate mezelurile au miros de solutie pt geam cu care curata vitrina din interior.
    Nu au grij cand fac curatenie si stropesc bunurile alimentare ,astfel mezelurile au un gust puternic de parfum .
    Daca duci inapoi nu vor sa schimbe si nici sa restituie bani .
    Un lucru inadmisibil tipic balcanic

  2. Diana Cristina Sabou Răspunde

    Si eu am avut o experiență similară la un hipermarket din oraș. Depinde de lucrătorul comercial care servește. Când văd persoana respectivă nu cumpăr mezeluri feliate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.