Ultima actualizare: azi, 18:50
Locale

Cel mai mare nod feroviar, construit la 93 km de Satu Mare. Aici va fi adusă marfa din China

Cel mai mare nod feroviar se construiește la 93 km distanță de județul Satu Mare, respectiv în apropiere de satul Fényeslitke, acolo unde în acest moment se întinde un mare șantier. În acel loc, pe 125 de hectare, se construiește cel mai mare terminal fero­viar din Europa.

Termenul de finalizare al pro­iec­tului este sfârșitul anului 2021, iar la începutul anului 2022, după ce vor străbate Rusia și Ucraina, primele trenuri de marfă din China vor ajunge, așadar, în Ungaria. Aici își vor descărca marfa, iar alte trenuri vor porni spre sudul Europei, spre Serbia, spre Italia, dar și spre Austria și spre Germania.

Proiectul este finanțat în jur de 80% de miliardarul ruso-ungar Ruslan Rahimkulov, cunoscut prin participațiile sale în alte firme ungare cu amprentă regională.

 

18 comentarii

  1. România Răspunde

    Puteam face și la noi la Halmeu. Dar noi nu ne vindem țara. Decât pe bucățele și pe bani mărunți.😨😫

    • H&R Răspunde

      Tigari cu vagoanele. Locomotiva ar fi in Bucuresti sau Constanta, dar ultimul vagon cu tigari undeva la Ujgorod.

  2. remus pap Răspunde

    Bravo lor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    O natie de laudat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Orce fac …, fac cu previziuni si inteligenta !!!

  3. Dacus Răspunde

    Pai ei si-au pus la punct liniile ferate, peste tot au vit min 80km/h, au 2 cu 160, si se apuca sa le “iuteasca” si pe celelalte de 80.
    La noi merg mai incet decat inaintea razboiului, ce sa faca marfa aici, sa stea,? plus birocratia de la noi. In 30 de ani mii de muncitori CFR nu au facut nimic, toate s-au degradat. Ajunge sa intrii intr-o buda din gara Ungaria si la noi, si vezi diferenta :pestele se impute de la cap, dar se curata de la coada!

    • Gică Răspunde

      Sa nu uitam ca sub Austro-Ungaria s-au construit toate caile ferate din Transilvania, Banat, Crisana si Partile Unguresti. Viteza de croaziera de 80-120 km/ora.

  4. Vlad Tepes Răspunde

    Victor Orban are “coloana vertebrala” !
    Noi si pe vremea ocupatiei otomane eram cu capul plecat si acum in UE sintem cu capul plecat.
    Garantat Victor Orban nu are acceptul Bruxelles-ului si nici nu l-a cerut.
    In timpul asta guvernul Citu pregateste o hotarire prin care sa excluda firmele din China sa participe la licitatii de lucrari…ca vezi doamne noi sintem europeni si vrem lucrari de calitate si scumpe nu “chinezarii” , nu conteaza ca Bechtel ne-a tras o teapa de vreun miliard de euro…
    Vai de noi…

  5. Teodor Răspunde

    Noi, dupa marea unire din 1918, am mostenit un Mercan SLS AMG Brabus si l-am transformat intr-un Oltcit.
    Si bine zici, “Noi nu ne vindem tara”.

  6. Gogu Styuk Răspunde

    Gaozarii politicii romanesti nu vor relatii comerciale nici cu rusii si nici cu chinezii,ca nu cumva ,Doamne fereste,sa ajungem din nou comunisti(hahahahaha) sau sa fim acuzati de “partenerii strategici” ca facem comert cu comunistii !! Sigur,asta in conceptia bolnava a gastii care l-a facut presedinte pe “the big” iohanis si care inca i-o sug marelui licurici ramas mostenire de la gaozarul basescu !! Toti europenii fac comert cu chinezii si cu rusii,si nu-i acuza nimeni de relatii interzise sau de neocomunism,dar romanii-nu si nu !! Noi lingem curul americanilor care “ne-o dau in brate” ,asta dupa ce-si planteaza rachetele la noi in curte ca sa bage raca si mai mare intre noi si vecini !! Stupid people!! Popor prost si retardat !🤪

  7. H&R Răspunde

    Nici nu vreau sa aud de asa ceva. Pe toate lucrurile sa scrie pe chineza? Nu! No way! Vreau numai pe lb romana.

  8. H&R Răspunde

    Acum vedeti mai fratilor cum se va fura Ardealul. Se transporta in Ungaria ce a mai ramas, si apoi pe cale feroviara vor duce tot inapoi in Mongolia sau Asia. Va ramane doar o gaura imensa neagra, cat deficitul si restantele Romaniei . Un fel de Parlamentul RO.

  9. IOANA Răspunde

    Jos cu palarie pt ei . In 89 au pornit si ei de unde am pornit si noi …..si unde au ajuns , fata de noi ?????
    Cer si pamant cele doua tari ….. Jos cu palaria !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • H&R Răspunde

      Si la ei se fura, dar la noi se fura numai. Ungurii mai inaugureaza cate o autostrada, dar completa nu cate un kilometru cu mare tamtam , dupa care repede inchide ca “Houston we have a problem”. Au alta mentalitate. O sa aiba mai multa suprafata impadurita cat au romanii. Romanii au avut numai paduri.

    • Tibi Răspunde

      Zi-ne, Ioană fără pălărie, unde au ajuns?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.