Nesimțire la Cargus Satu Mare. Reprezentanții firmei de curierat au închis în fața clienților și nu au dat alte explicații, asta în timp ce oamenii erau disperați să își primească coletele.
Mai multe persoane care așteptau la rând să-și primească coletele s-au trezit, luni după-masa, că li se închide ușa în nas pentru că ,,s-a încheiat programul”. Potrivit informațiilor PortalSM, multe persoane stăteau la rând cu mult înainte de ora 17.00, atunci când se încheia programul, însă, cu toate acestea, nu și-au mai primit coletele.
Odată ce s-a făcut ora 17.00, reprezentanții Cargus le-au comunicat oamenilor că programul s-a încheiat, fără să dea alte explicații.
,,Te rog frumos să intri în sistem și să îmi dai coletele”, a fost cerința unei persoane care stătea la rând, însă s-a lovit de un refuz categoric: ,,Nu se poate. S-a terminat programul, nu mai pot să vă ajut. Mâine de la ora 9.00”, a fost răspunsul reprezentantului firmei de curierat.
Si oamenii aceea au familii si treburi pe acasă, altadata sa nu lasi cumpărăturile pe ultimul moment! Oricum mâine dimineața pot sa le ridici.
Exact asa este. Nesimtitii pun colete si in ultimul moment, in ultima secunda. Desi stiu, ma gandesc ca au cel putin un neuron, ca coletele vor sta doua zile in tranzit. Ca deh, si curierii sunt oameni si ar vrea sa sarbatoreasca akaturi de familie. Ca nu-i razboi! …Inca
PS
Este altceva cu comenzile online.
“Odată ce s-a făcut ora 17.00, reprezentanții Cargus le-au comunicat oamenilor că programul s-a încheiat, fără să dea alte explicații.” Adica ce fel de explicatie mai trebuia omule?
Eu daca ma duc la ora 7 la Banca X adica la oricare si nu e deschisa, cand deschide trebuie sa-mi dea explicatie? Acelasi lucru cu inchiderea dupa program.
Exact asa este 👍
Dupa astia ar trebui sa stea orice supermarket deschis pana dimineata. Ca sa-l serveasca pe orice ratacit.
Daca nu are program Non Stop anuntat, Pa! La gara!
S-ar mai remedia astea daca (unele) puncte ship and go din Satmar nu ar fi pe degeaba
La noi la o firma de curierat, nu ramane niciun colet in tranzit. Totul se scoate pe traseu. In ziua cand soseste in oras Tranzitul este gol. Nu este vina curierului faptul ca anumiti clienti nu raspund la telefon, nu sunt acasa sau sunt la schi in Poiana Brasov.
Sau ce? Ar trebui sa livram coletul in Poiana Brasov?
Asta-i stire din aia: “Din puțul gândirii”. Si mai pune botul si portalsm la orice reclamagiu. Pacat, ca totusi este un site valabil.
Habar nu aveti ce fac curierii pentru multumirea clientilor. I-a uitati-va prin oras cum misuna curierii, glovo, bolt, tazz, fancurier, cargus, samdey, postaromana, dhl, etc. pentru satisfactia poftelor noastre aristocrate.
Multumim frumos!
Eu cred ca magarul care a scris articolul se afla printre ei.
Cea mai buna solutie este ca atunci cand se incheie programul sa se inchida de la sediul central. de exemplu de la Bucuresti sau de oriunde ar fi sediul in tara. Adica s-a inchis programul pe intranet, internet sau cum vreti si nu se mai poate face nicio operatie trak&Trace pe computer. Asta se intampla la multe firme si institutii.
Ar mai trebui sa inteleaga si romanii, aia suveranisti, care inca nu au priceput ca folosesc tehnologie(vorbesc de tehnologie, gen GPS, nu tehnica furata de chinezi de la toata lumea) americana, da americana, nu chinezeasca, ca sa acceseze orice terminal smart.
Daca pricepeti. Ca nu vreau sa lamuresc o găina.
Pai asa se intampla, nu mai poti dupa o anumita ora.
Si uite asa clientii sunt vinovati nu firma ca acuma cand sunt sarbatori sa aiba un personal mai mare… pentru ca se stie ca si numarul de comenzi creste si toate alea deci da, clientii pentru vezi doamne de ce nu te-ai trezit mai reepde, de ce esti lenes, de ce lasi pe ultimul moment, adica esti o p00000la de client, ce pana mea, daca nu-ti convine du-te la altii, eu asta inteleg dar na….. interesante celelate versiuni de gandire.