Ultima actualizare: ieri, 22:26

Publicitate

BRD Groupe Société Générale a lansat serviciul de mobile banking MyBRD Mobile

brdBRD Groupe Société Générale lansează o soluţie inovatoare de mobile banking, care le oferă consumatorilor o interfaţă prietenoasă, menită să-i ajute în simplificarea activităţilor financiare zilnice.

MyBRD Mobile le oferă utilizatorilor posibilitatea de a realiza transferuri de bani, de a plăti facturile şi de a obţine informaţii financiare instantaneu, direct de pe telefonul mobil. Aplicaţia este compatibilă cu telefoanele smartphone (iOS, Android şi Windows) şi tabletele (iPad, Android), fiind disponibilă gratuit pentru descărcare în magazinele virtuale de aplicaţii specifice. De asemenea, MyBRD Mobile este optimizată pentru accesare prin browser mobil la adresa www.mybrdmobile.ro şi prin USSD la numărul scurt dedicat *117#.

 „Planurile de dezvoltare a produselor noastre pornesc de la dorinţele şi sugestiile clienţilor noştri. Venim în întâmpinarea acestora prin lansarea unui serviciu care le va permite o economie semnificativă de timp, dar şi utilizarea unor opţiuni inovatoare ce simplifică orice tranzacţie financiară. Ceea ce dorim este să le oferim clienţilor o experienţă inedită de relaţionare cu banca, bazându-ne pe ceea ce majoritatea dintre ei îşi doresc: rapiditate, siguranţă, dar şi posibilitatea de a fi conectaţi la ultimele noutăţi tehnologice,” a declarat Bogdan Spuza, Director Executiv, Marketing şi Management Produse, BRD-Groupe Société Générale.

 Aplicaţia MyBRD Mobile le oferă clienţilor cele mai inovatoare modalităţi de transfer precum: scanarea codului de bare al facturilor, transferurile către coduri QR şi către numere de telefon. Dar cea mai inedită funcţie propusă de aplicaţia MyBRD Mobile este transferul prin bump – adică prin simpla atingere a două telefoane.

 MyBRD Mobile face posibilă executarea de operaţiuni precum consultarea soldurilor şi a istoricului tranzacţiilor pentru conturile proprii şi realizarea de transferuri bancare către alte conturi, indiferent dacă sunt în cadrul BRD sau sunt deschise la alte bănci. De asemenea, aplicaţia tratează în timp real tranzacţiile, inclusiv în weekend sau în zilele nelucrătoare.

MyBRD Mobile oferă şi funcţionalităţi publice, cu ajutorul cărora consumatorii care nu au cont BRD pot obţine informaţii generale despre bancă, simulări de credite, conversii valutare şi localizarea ATM-urilor sau a unităţilor BRD.

 Nivelul de securitate al aplicaţiei este adaptat în funcţie de canalul de acces (App, Browser, USSD) şi funcţiile utilizate. MyBRD Mobile oferă un nivel ridicat de siguranţă prin digipass-ul mobil şi parolele de tip OTP (cod unic valabil pentru o singură operaţiune).

 BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor şi banca nr. 1 pe piaţa românească a creditelor sindicalizate. BRD – Groupe Société Générale are 2,3 milioane de clienţi şi operează o reţea de aproximativ 900 de unităţi. Cu peste 2,3 milioane de carduri valide şi o reţea de acceptare de peste 21.600 de POS-uri şi 1.500 de ATM-uri, BRD este banca nr. 1 pe piaţa românească a cardurilor. Cu operaţiuni de factoring de peste 1 miliard de Euro în 2012, BRD este liderul pieţei de factoring din România.

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 154.000 de angajaţi în 76 de ţări şi 32 de milioane de clienţi în întreaga lume, în trei activităţi-cheie:
– Retail banking în Franţa
– Retail banking internaţional, servicii financiare şi asigurări
– Corporate & investment banking, private banking, administrare de active şi servicii pentru investitori.

www.brd.ro; facebook;

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.