Având ca scop reducerea deficitului de personal, începând cu data aprilie, Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă, prin 30 de unităţi subordonate, demarează procedura de încadrare a 450 de posturi vacante la nivel naţional. Printre cele 30 de unități subordonate IGSU se află și Inspectoratul pentru Situații de Urgență (ISU) ”Someș Satu Mare unde vor fi scoase la concurs șapte posturi.
Sursa de recrutare face referire exclusiv la subofiţeri în rezervă ce îndeplinesc condiţiile necesare, în vederea rechemării în activitate, în conformitate cu art.40, lit.c) din Legea nr. 80/1995 privind Statutul cadrelor militare, coroborat cu actele normative interne. Astfel, IGSU se adresează celor care au mai făcut parte din echipa salvatorilor dedicaţi misiunilor specifice situaţiilor de urgenţă şi care doresc să se pună din nou, în slujba cetăţenilor.
Informaţii suplimentare privind modalităţile de înscriere şi participare la concurs, condiţiile de recrutare, probe de selecţie şi criterii de departajare a candidaţilor, vor putea fi obţinute, începând cu data menţionată, direct de la structurile de resurse umane ale unităţilor care organizează concursurile.