Ultima actualizare: azi, 19:32

Locale

Ședință fulger la Consiliul Local. Proiectele privind organigrama Primăriei, amânate din nou

consiliul local satu mare 4 martieȘedința extraordinară de azi a Consiliului Local Satu Mare s-a desfășurat sub semnul incertitudinii. La ora 12.00, când era programată să înceapă ședința, în sală nu erau decât 15 consilieri locali cărora li s-a adăugat și primarul Dorel Coica.

La propunerea președintelui de ședință, Radu Ardelean, începerea ședinței a fost amânată pentru încă 15 minute, interval de timp în care în sală nu a mai ajuns decât Cosmin Rațiu.

În cele din urmă, ședința a început cu o întârziere de aproximativ 20 de minute, cu 16 consilieri prezenți și șapte absenți.

Ședința cuprindea inițial patru puncte pe ordinea de zi. Primul făcea referire la intenţia preluării din domeniul public al statului şi administrarea Ministerului Apărării Naţionale, în domeniul public al municipiului  Satu Mare şi administrarea Consiliului local al municipiului Satu Mare, a unei părţi din imobilul 3109 care aparține Armatei, în zona Vulturului, unde municipalitatea intenționjează să amenajeye o bayă sportivă. Celelalte trei au legătură cu organigrama aparatului Primăriei Satu Mare.

La propunerea viceprimarului Radu Roca, cele trei proiecte de hotărâre de pe ordinea de zi cu referire la organigramă au fost scoase de pe ordinea de zi, astfel că aleșii locali au avut de aprobat doar un singur punct.

Ulterior ședinței, viceprimarul Radu Roca a explicat, în câteva cuvinte, de ce a propus amânarea celor trei puncte.

”În urma discuțiilor purtate în cadrul Consiliului Local, vor fi aduse noi modificări în regulamentul de organizare și funcționare a Consiliului Local precum și în statutul de funcții a organigramei. Vom vedea ceva va fi la următoarea ședință când vom vedea cu toții în detaliu ce cuprinde acel proiect de hotărâre”, a spus viceprimarul, fără a mai da alte explicații.

În schimb, consilierul local UDMR, Masculic Csaba, a făcut mai multe precizări cu referire la cele trei puncte.

”Au fost discuții având în vedere că există pe rol acel proces intentat de către cei doi angajați (Horea Andreco și Veronica Rus  – n.r.) împotriva organigramei și acest proces va avea loc în 9 martie, am solicitat amânarea celor trei proiecte proiecte până vom avea pronunțarea de către Tribunal în ceea ce privește suspendarea sau nesuspendarea organigramei. Foarte probabil, săptămâna viitoare, joi, va fi o altă ședință extraordinară în care vom ști mai multe”, a precizat Masculic.

Întrebat dacă vor fi posturi noi pe această organigramă, consilierul local a afirmat că față de cele prezentate până acum nu crede că vor fi și că o să se discute despre cele șase posturi care sunt absolut necesare pentru a asigura funcționarea Centrului Tehnologic de Inovare și a Casei Meșteșugarilor.

Întrebat dacă Primăria dorește să înființeze pe lângă cele șase posturi, alte 112, Masculic a precizat: ”La ora actuală există în organigrama prezentată 117 posturi vacante. Încă nu sunt scoase la concurs. Vom vedea dacă se va întâmpla acest lucru sau ce decizie vom lua în sensul de a reface organigrame, de a reduce aceste posturi vacante. Urmează ca săptămâna viitoare să rezolvăm această problemă”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.