Ultima actualizare: azi, 16:26
Locale

VIDEO/FOTO. Locatarii de pe B-dul O. Goga se opun planurilor Primăriei. Nu vor extinderea la patru benzi a căii de rulare

Locatarii de pe Bulevardul Octavian Goga se opun planurilor Primăriei Satu Mare de extindere de la trei la patru benzi a căii de rulare. În acest sens, au depus la Primăria Satu Mare o petiție și o contestație prin care li se cere autorităților locale să renunțe la acest proiect.

În cele ce urmează vă redăm integral cuprinsul celor două documente depuse la Primăriei de către cei ce locuiesc pe acest bulevard.

”În numele locuitorilor de pe bulevardul O.Goga (zona cu case) din Satu Mare,  vă aducem la cunoștință situația disperată în care ne aflăm de când Primăria Satu Mare a decis demararea lucrărilor de largire a bulevardului de la trei benzi de circulație la patru benzi. Situația critică în care ne aflăm este redată mai jos în petiția și contestația depuse la registratura instituției.

CONTESTATIE

Catre Primaria Municipiului Satu Mare

In atentia d-lui primar Kereskényi Gábor

Subsemnatul  Grosu Ioan,domiciliat in Satu Mare , b-dul O. Goga , nr. 8 (casa), va aduc la cunostinta urmatoarele:

In data de 5 mai 2017 toti locatarii care locuiesc in casele situate pe b-dul O.Goga intre semaforul de la Burdea si pasajul de trecere pe sub calea ferata au fost informati de un reprezentant al S.C. Florisal sa-si recupereze plantele existente in zona verde a spatiului de  siguranta de pe bulevard  deoarece in perioada urmatoare demareaza lucrarile de largire a bulevardului.

In luna iunie 2014 au fost demarate  lucrari in zona, dar in urma sesizarilor locuitorilor si CU SPRIJINUL CONSILIERILOR LOCALI AI UDMR (ii evidentiez aici pe d-nii Butka Gergo si Maskulik Csaba) acestea au fost blocate in sedintele de consiliu municipal de la acea vreme  pe motiv ca solutia propusa afecteaza cladirile si locuitorii din zona si nu va rezolva descongestionarea traficului rutier motiv pentru care nu s-a  eliberat autorizatie de constructie pentru EXTINDERE SI LARGIRE DE LA TREI LA PATRU BENZI DE CIRCULATIE  a  B-dului O. GOGA. Pentru lucrarile incepute in intervalul iunie-august 2014 care  au constat in demolarea si reamplasarea stalpilor pentru iluminat,  primaria  a eliberat ulterior (lucrarile fiind deja terminate) autorizatia 410/17.09.2014.

Nu avem informatii daca intre timp s-au gasit alte SOLUTII TEHNICE LEGALE (adica pastrarea zonelor de siguranta rutiera conform cu prevederile punctului 2.1.2 din STAS 10144/1-80)  si  AGREATE DE DATA ACEASTA DE CONSILIERII UDMR, solutii mai umane si morale fata de locuitorii din zona. Speram ca  sustinatorii  variantei initiale si proiectantii au gasit solutii noi  care  sa nu afecteze starea cladirilor datorita cresterii trepidatiilor prin apropierea caii de circulatie rutiera la un metru de peretii caselor,sa nu duca la cresterea zgomotului in case si sa protejeze de noxe (praf, gaze de esapament, particule de metale grele, zgomot, trepidatii) locatarii din zona.

Speram ca NU au apelat doar  la redenumirea proiectului inventand  titluri cu denumiri de genul ,,REPARARE”  sau ,,REABILITARE” a b-dului  O. Goga care conform dictionarului limbii romane  s-ar traduce ”readucere in stare activa a unor portiuni de drum deteriorate datorita uzurii”, incercand sa ascunda ca de fapt se modifica dimensiunile initiale ale strazii prin construirea unei benzi  suplimentare (de la trei la patru benzi de circulatie) si ca se vor efectua sapaturi si lucrari de rezistenta si consolidare a drumului incepand de la fundatie pentru a induce astfel in eroare autoritatile competente cu acordarea avizelor necesare.

Precizam ca vechiul proiect nu poate avea  la baza un studiu geotehnic al zonei deoarece in zona nu s-a efectuat nici un foraj geologic, nu exista marcaje si repere care sa identifice zonele de foraj si implicit daca exista cumva o expertiza tehnica aceasta nu poate fi corecta fara studiul geologic al terenului iar proiectantul nu a respectat dimensionarea profilului transversal al bulevardului (adica strada urbana de categoria a II-a cu patru benzi) conform cu prevederile punctului 2.1.2 din STAS 10144/1-80 in sensul ca in standard latimea minima prevazuta este de 19m iar intre casele aflate vis a vis este o distanta de doar 16m.

Fata de motivele invocate mai sus contestam ca nelegala inceperea lucrarilor  pe b-dul O.Goga si va rugam sa dati ordin  de incetare a lucrarilor.

In cazul in care raspunsul dumneavoastra nu va fi favorabil vom solicita instantei de judecata in contencios administrativ sa anuleze toate actele administrative eliberate de dumneavoastra cu privire la lucrarile  care privesc b-dul O, Goga.

Cu respect,

      09.05.2017                                                             Grosu  Ioan

                                                                                   Tel. 0756134283


PETITIE,

CATRE ,

PRIMARIA  MUNICIPIULUI  SATU MARE

D-lui  Primar KERESKENYI  GABOR

In numele locuitorilor  care locuiesc in casele de pe bulevardul  Octavian Goga din Satu Mare tragem un nou semnal de alarma si va sesizam ca prin largirea bulevardului O . Goga de la trei benzi de circulatie la patru benzi de circulatie se va produce o degradare majora a conditiilor noastre de locuit in zona.

S-a muncit si s-au cheltuit sume mari de bani pentru construirea sau cumpararea caselor din aceasta zona. Aici dorim sa ne crestem copii si nepotii beneficiind de un mediu curat si nu vrem ca perdeaua de arbori si zona verde din fata caselor noastre sa fie inlocuite  cu o cale rutiera amplasata  la doar 1,5m -1,7 m de geamurile locuintelor noastre. Consideram ca au apus demult vremurile cand ambitiile unor persoane (in cazul de fata fostul primar si cateva persoane din cadrul S.A.D.P. Satu Mare)  sunt mai presus decat  convingerile si atitudinea corecta a  conducatorilor administratiei publice municipale actuale fata de protejarea mediului si a asigurarii conditiilor optime de viata pentru locuitorii orasului , conducatori care in anul 2014 in calitate de consilieri locali  ai U.D.M.R  nu au sustinut acest proiect.

In conditiile volumului actual al traficului din zona , langa geamurile si peretii caselor noastre vor stationa la semafor sau vor rula non stop autovehicule  care ne vor pune pe noi in situatia de a suporta zgomote  mai mari de 90 de decibeli, de a inhala praf, gaze si noxe din gazele de esapament. Locuintele noastre vor fi supuse la vibratii si miscari  care vor genera fisuri si crapaturi la pereti si acoperisuri,fiind pusa astfel  in pericol structura de rezistenta a caselor din cauza trepidatiilor aproape permanente ale terenului.

Degradarea conditiilor de locuit se va amplifica in urma realizarii lucrarilor dupa acest proiect conceput si gandit gresit si care ,din punctual nostru de vedere, contine solutii ilegale. Proiectul nu are la baza nici un studiu de fundamentare iar studiul de trafic comandat de primaria Satu Mare acum cativa ani pentru fluidizarea traficului in zona nu a propus si nici nu a recomandat aceasta varianta.

In noua varianta  propusa  prin proiect degeaba avem curti si porti pentru acces auto deoarece ele nu mai pot fi folosite intrucat proiectantul nu a avut in vedere acest lucru si nu a gandit si nu a asigurat prin proiect razele de curbura care sa permita inscrierea si accesul autoturismelor in curti.

Degradarea conditiilor de locuit din zona ne pune in situatia de a pierde posibilitatea valorificarii locuintelor prin vanzare la un pret corect deoarece ele nu vor mai fi la fel de atractive  si in plus vor genera cheltuieli suplimentare pentru reparatii datorate accelerarii ritmului de degradare (crapaturi de la trepidatii, stropiri ale peretilor cu noroi) rezultate  in urma aproprierii fundatiei drumului de fundatiile caselor. Latimea mica a trotuarului raportata la numarul de pietoni care circula in anumite intervale orare va favoriza lovirea si zgarierea peretilor de catre pietoni.

Consideram ca in Romania anului 2017 nimeni nu isi poate permite si nu are dreptul sa ignore parerea cetatenilor ei si trebuie sa aibe constiinta  impacata ca a ales si aprobat varianta care respecta toate prevederile legii si reprezinta cea mai buna varianta de fluidizare a traficului fara sa  produca  un impact negativ si nociv asupra vietii si sanatatii locuitorilor si a comportarii in exploatare a cladirilor.

Suntem convinsi ca exista solutii mai ieftine si perfect realizabile si de aceea VA SOLICITAM SA OPRITI INCEPEREA LUCRARLOR SI SA DISPUNETI REPROIECTAREA SI GASIREA UNOR SOLUTII CARE SA NU AFECTEZE SI SA DEGRADEZE CONDITIILE DE VIATA IN ZONA .

Ne rezervam dreptul de a aduce la cunostinta aceasta petitie reprezentantilor presei locale si centrale , televiziunilor locale si centrale care in masura in care vor considera corecta si onesta petitia noastra poate vor ancheta sau vor pune in dezbatere modul in care s-a aprobat aceasta lucrare cu care in anii anteriori actuala conducere a primariei ,in calitate de consilieri locali ai U.D.M.R., nu a fost de acord.

Nu avem cunostinta daca au intervenit  modificari in proiect care  sa  protejeze  sanatatea oamenilor,sa protejeze casele si natura din zona  ,modificari care  sa fie in masura si sa determine schimbarea opiniei dumneavoastra.  Speram ca nu alte interese au facut ca intre timp sa se schimbe datele si modul de abordare al problemei.

          Va  multumim.                                                       Grosu  Ioan

               10.05.2017                                            (in numele locuitorilor din anexa)

                                                                                          Tel.0756-134283

INREGISTRATA LA PRIMARIA SATU MARE CU NR.24063/10.05.2017”

34 comentarii

  1. Mihnea Răspunde

    Iarasi a scos cineva idiotenia asta si o prezinta drept solutie viabila? Doi la.mana…de cand e Florisal postasul primariei? Daca vreti sa fluidizati traficul aici, desfiintati zebra lui Nastai….acolo se gatuie traficul. Oricate benzi ai face, orice dreptcredincios le va bloca la pas….

    • 1 Răspunde

      Am o întrebare, unde-ți parchezi mașina? În fața casei, ocupând ILEGAL trotuarul?

    • Radu Răspunde

      Florisal are contract pentru spatiile verzi, nu e nici un postas, isi fac doar treaba lor. Nu sunt credincios, dar biserica e doar duminica. Problema acolo e de luni pana vineri dimineata si dupa-masa.

  2. Gheorghe Răspunde

    Sa ganditi alte variante de trafic,,,nu vedeti ca toti care vin dinspre zona C2 M 17 Cluj indiferent ca ei vor sa mearga pe Botizului sau un alta parte , trebuie sa ajunga la ..Burdea,V-i se pare normal?Daca nu va pricepeti mai bine platiti un specialist adus din strainatate care sa fie capabil sa rezolve problema.Daca voi a-ti locui pe str,Octavian Goga v-ar conveni sa aveti acel cosmar zilnic…apropo .de ce nu exproprietariti oamenii si sa mai faceti … alte benzi?care sa ajunga unde?…Pe pod…care pod are doar doua benzi pe sens….si nu suntem tot acolo? Si atunci nu ar fi mai bine sa ganditi o varianta in zona Paulestiului….. dar nici aici nu e bine ca acolo locuiesc noii boieri de dupa revolutie.Hai sa zburam….Da mi-o venit ideea…aduceti-l pe Marele Oprescu fost primar de Bucale sustinut de pesederie….asta face autostrazi suspendate…Ha Ha .Sa auzim de bine

  3. Zoli Răspunde

    Pe str. C.A. Rosetti când rezolvați problema cu traficul greu ? Şi aici ne crapã casele domnule primar, trãim un coşmar, ni s-a promis devierea traficului, vom bloca strada, nu se mai poate!!!

  4. Tudor Răspunde

    Soluția este foarte buna, trebuie demarate urgent lucrările. Nu ne interesează părerea unor pensionari plictisiți. Noi, cei care muncim și traversam intersecția Burdea zilnic, de mai multe ori, avem nevoie de această extindere.

  5. Tudor Răspunde

    Soluția este foarte buna, trebuie demarate urgent lucrările. Nu ne interesează părerea unor pensionari plictisiți. Noi, cei care muncim și traversam intersecția Burdea zilnic, de mai multe ori, avem nevoie de această extindere.

    • comentator Răspunde

      OK. Se face extinderea și noi facem schimb de locuințe. Să vedem dacă reziști. Trece TIR-ul zici că e cutremur. Nivelul de zgomot măsurat ziua în casă izolată cu polistiren de 10 și termopan nou este de 80-85 dB, nici noaptea nu coboară. Nu poți dormi, nu poți să te odihnești. Asta acum fără lățire. Să te văd eu cum te simți cănd trece în fața casei tale la 1 m cu 90-100 km/oră un TIR încărcat. Asta aproape la 2-3 minute una. Dacă se face lățirea nu o să pot să ies din casă. Asta pe lăngă pericolul de accidente f.f. mare.

      • 1 Răspunde

        Cine te-a pus să-ți cumperi locuință acolo?
        Dacă atunci când ai cumpărat-o n-ai avut oleacă de viziune, acum un oraș întreg să plătească prostia ta?
        Și încă o întrebare, unde-ți parchezi mașina? În fața casei, ocupând ilegal trotuarul? Sau pentru tine e excepție, tu ai voie?

        • comentator Răspunde

          Vorbești de parcă cunoști situația. Îmi pare rău că am moștenit casa de la părinți. Sincer. Dar din spusele lui tata în 1962 când a construit casa aici era capătul lumii și strada Goga era o fundătură. Proiectul de lărgire propus de neamțul adus de Coica presupunea și expropierea caselor. Așa și este logic. Dar NIMENI NU A VENIT SĂ NE ÎNTREBE DACĂ VREM SĂ PLECĂM ȘI CREDE-MĂ VREM. DAR UNDE
          ? Cică Primăria nu are bani de expropriere. Eh, nu stă nici un ștab prin zonă. Casa nu a fost construită pentru așa trafic. Dar eu în 2011-2012 am fost deja obligat să consolidez casa, cu proiect cu tot, cu studiu de rezistență etc., etc. O grămadă de bani. Numai avizele și studiile m-au costat aprox. 2000 euro. Construcția alți 35.000 euro. Și nimeni nu a zis că ce se vrea. Iar TIR-urile circulă în veselie în zonă, cu viteză, mai ales seara și în weekend. Îmi place faza când vin câte trei, seara târziu și duminica. Copacii din fața caselor dispar, dar nu din cauza uscării lor, ci din cauza faptului că în fiecare s-a înfipt câte o mașină și l-a rupt. La bordura existentă de 20 cm. Pot documenta cu poze. Și mașina țin pe o stradă lăturalnică, nu parchez pe trotuar. Dar cred că o să înregistrez din geam o zi normală pe video, că văd că nimeni nu vede ceea ce este evident.

  6. Mihnea Răspunde

    Pune Gabor o plasa in fata caselor, si peste o alta plasa. Fix pix pentru el.

  7. Mihnea Răspunde

    Oricum, de la o vreme parca tot ce face e special ca sa-i faca in ciuda nevestei….:). Sa-i arate ca poate fi si mai dezastru decat a fost…

  8. 1 Răspunde

    Îi întreb și eu pe petiționari, unde-și “parchează” ma;inile? Pe trotuar, ocupând ilegal trotuarul? Abia poți circula de mașinile parcate aiurea pe trotuare!
    Dar odată m-oi supăra și-oi trece PESTE ele, să văd dacă le convine!

  9. Tudor Răspunde

    Tir-uri cu 100 km/h ?? Unu la 2-3 minute ?? Dar coada de pe pod nu o vedeți ? Uneori trebuie făcute mici sacrificii pt binele celor mulți.

  10. kermit betiv notoriu Răspunde

    situatia este un pic mai delicata pentru locatarii din zona insa eu cred ca situatia este inflamata artificial iar din vehementa anumitor comentarii pare a fi mai mult partizanat decat discomfort.
    1. este adevarat ca trecerea de pietoni din fata bisericii congestioneaza traficul.trebuie semaforizata nu desfintata.
    2. nu trece absolut nici un tir pe acolo mai ales cu 90-100 km la h.aberatie.(legal pot circula doar tirurile care ies din parcarea ardeleana si numai spre burdea)
    3.traficul fiind mai fluid nivelul noxelor scade nu creste.
    4.zgomotul nu cred ca o sa fie mult mai mare ,oricum este!se pot monta parapeti absorbanti fonic.liniste nu este nici in gradina romei .traficul indiferent de nr.de benzi pe sens este acelasi ca nr de autovehicule.
    5.intradevar calea de rulare fiind mai aproape de proprietati nivelul vibratiilor poate creste.insa avand in vedere ca traficul greu este interzis pe acel sector de drum nu cred ca proprietatile vor fi afectate .
    Dar problema ceai mai mare este strangularea in dreptul str dambovita.daca autoritatile nu expropriaza si nu largesc acolo drumul toate demersurile sunt absolut inutile ,banii aruncati si stresul locuitorilor revoltati gratuit.trecerea de pietoni este si ea un obstacol major mai ales in prezent,aici ar trebui intervenit de urgenta.

    • 1 Răspunde

      1. Este o porcărie un semafor adițional. Un pasaj subteran ar fi o soluția, bineînțeles cu aportul bisericilor!
      2. Sunt multe tir-uri care merg pe-acolo, care vin dinspre Zalău sau Păulești!
      3. și 4. De acord!
      5. se pot limita vibrațiile prin montarea limitatoarelor de viteză și/sau limitare viteză la max. 30 Km/h + radar fix cu cameră!

  11. Gheorghe Răspunde

    Cum sa semaforizezi respectiva trecere de pietoni?In momentul in care este verde la semaforul de la trecerea de pietoni trebuie sa se opreasca masinile de pe patru benzi de circulatie de pe ambele sensuri(cate doua pe sens).Ar insemna sa schimbi toate setarie semaforului din intersectia Burdea.Se face o coloana pe pod si sub pasaj de mai mare ciuda.Nu stiu dac este o solutie.Eu cred ca daca s-ar discuta intr-un mod constructiv si serios cu locatarii din zona…de pe partea cu gara Fanny(chear-la astia cine le-a aprobat sa faca gara acolo ca n-au loc de manevrat autobuzele…mai incurca si ei cateodata) si pana la intrarea sub pasaj (sunt cabinete medicale acolo)poate ca s-ar gasi solutii de a fi despagubiti ,si atunci s-ar putea construi inca o banda in zona respectiva.Poate ar ajuta si construirea d pasaje subterane (in toata lumea se face asta,pentru pietoni care intra pe o parte si pot iesi unde doresc…e foarte usor)si atunci traficul se va fluidiza …la exterior nu va mai fi ,,verde” pentru pietoni.
    -Dupa parerea mea ar trebui ca cei care vin din directia M17 C 2 Cluj si doresc sa mearga pe str. Careiului ,spre Oradea sa nu ajunga la intersectia Burdea ( doar cei care merg spre centru sa fie nevoiti sa foloseasca intersectia respectiva).Varianta de ocoire prin spate OMV Lucian Blaga -Closca-Magnoliei si spre iesirea din oras….eventual inrersectia de pe Careiului….Aichan…Dedeman-Ca traseu de ocolire.
    -Cei care vin din aceeasi directie M 17 C 2 Cluj si doresc sa ajunga pe str.Botizului…Maramures.. un pod peste Somes si o varianta de ocolire cartierele M 17 C 2 (bineinteles cu intrari si iesiri in cartiere-normal).
    Daca aveam edili CU VIZIUNE si vointa politica trebuia ca aceste probleme sa fie deja rezolvate.Unii care au fost primari si-au pus in aplicare aberatiile-Exemplu:linia de troleibus care si acuma sta nefolosita mai incurca prin unele locuri…..Altul a fost capabil sa desfinteze pista de biciclete din C 2 pentru a face parcari la cabinetele..private ale dansului….A luat cineva atitudine impotriva acestor smecherii?Vin unii si ii jignesc pe locatarii de pe strada O. Goga dar daca ei ar locui acolo ..vai Doamne ce ar sari…dar cand s-au facut atatea mizerii in oras au tacut chitic.O zi buuuuuna!

    • Radu Răspunde

      Daca pun semafor la biserica de ce strica setarile de la Burdea???? Desteptule, poate sa-l seteze pe asta sa se faca verde doar cand e verde si la burdea pe directia closa -> urcare pod si exemplu practic e cel de la Bila, de cand l-au montat sa inbunatatit situatia.

  12. Zoli Răspunde

    1 lasã comentariile tale prosteşti fãrã nici un rost, nu ți-aş dori sã locuiesți pe B-dul Octavian Goga sau pe str. C.A. Rosetti sã vezi mãcar o zi cum e. Acestea nu sunt nici strãzi ptr. tiruri sau nebuni care merg cu vitezã mare, urgent este necesarã o rutã ocolitoare. Primãria Satu Mare mãsuri în acest sens.

    • 1 Răspunde

      Sunt de acord cu tine, în ambele situații! Nu sunt fan TIR-uri prin oraș! Îmi pare rău, sincer, pentru voi!
      Eu locuiesc în zona străzii Unirii-Aurel Vlaicu și știu exact ce simțiți cu toții! Ne-am ușurat enorm după ce au dispărut camioanele, e mai liniște, aerul e mai curat …
      i la noi strada s-a lărgit acum mai mulți ani și de atunci se circulă cu viteză mare, mai ales că suntem la periferie …
      DAR este necesară modificarea propusă de primărie pentru o bună dezvoltare a orașului! În sfârșit s-au trezit politicienii că trebuie făcut ceva și atât comuniștii de pesedei cât și iudemereul au luat problema în brațe! Până ce se va construi un nou pod, pe care eu nu-l văd terminat în următorii 15 ani, este singura soluție!
      Te felicit pentru că nu parchezi pe trotuar ci parchezi civilizat pe o străduță lăturalnică, mulți dintre vecinii tăi nu o fac …

      • comentator Răspunde

        Proiectul ăsta nu se cheamă dezvoltare. Este o propunere total aiurea și nu rezolvă problema în fond. Este o propunere care s- a născut în chinuri dar pentru ca să avem circulație europeană trebuie să avem șoferi, bicicliști și pietoniÎ care circulă civilizat. Toată lumea circulă și parchează în orașul ăsta cum îl taie capul. Pe lângă faptul că mai e puțin și inclusiv a budă mergemj cu mașina.
        Încă de pe vremea comuniștilor era vorba că se prelungește Cloșca până spre Sătmărel cu legătură către aeroport. Ce caută mașinile mari în oraș șerpuind printre case și blocuri. Circulația pentru tiruri s-a deschis la vamă în 1997. Măi fraților, de 20 de ani vorbim de problemă și nu facem nimic. Și nici nu visez că se va schimba ceva. Până se gată podul nou cel visat deja va fi nevoie de alte două. Că deja un pod nu mai ajunge.

  13. Zoli Răspunde

    Mai bine lãrgirea Bulevardului Cloşca de la intersecția Burdea şi devierea traficului gtei în jos pe Cloşca şi legãtura cu B-dul Lucian Blaga cu un sens giratoriu.

  14. Cristi Răspunde

    Nu cred ca ar fi o suma exagerata pentru primarie sa exprorieze un rand de case si atunci ar avea loc si de spatii verzi langa drum si de trotuare, chiar si bicilete, eu asta vad solutia exproprierea, vorba ca nu a re primaria bani e veche si o auzim tot timpul dar firmele mari care s-au dezvoltat in oras contribuie suficient la buget.

  15. Zoli Răspunde

    Da şi pe partea dreapta dinspre interscția Burdea spre pasaj nu sunt multe case.

  16. x Răspunde

    Primăria nu are nici un interes în acest sens. Pe câteva case scrie de o vreme că sunt de vânzare și nu pe sume mari. Îți bagă mai bine tirul în casă și pleci benevol. Ce să faci, omul nu a mai rezistat.

  17. Zoli Răspunde

    Cea mai bunã soluție ar fi devierea traficului greu pe B-dul Cloşca spre Sãtmãrel, sens giratoriu executat ca lumea dupã calea feratã apoi spre B-dul Lucian Blaga, nu are ce cãuta traficul greu pe .A. Rosetti şi gâtuieşte traficul apoi pe str. CS ANDERCO, la Billa şi B-dul Octavian Goga. Fostul viceprimar ROCA s-a lãudat inclusiv în presã şi la televiziune în august 2014 cã deviazã traficul greu din aceastã zonã. O mare amãgire în schimb, un mincinos. Ruşine !!!

    • Radu Răspunde

      Ungurasule vad ca esti frustrat, dar te plangi degeaba tu cu strada ta care e lata cat o pista de avion. Ce ar trebui sa faca pe Rosetti e un pasaj pe sub calea ferata sa nu mai stai minute intregi la calea ferata. Iar la Billa un sens giratoriu cu reamplasarea celor 2 treceri de pietoni.

      • Zoli Răspunde

        Nu ți-aş dori sã stai makes ãcar o zi aici sã vezi cum e sau sã vrei sã treci strada, asta nu e stradã şosra de centurã şi nici de ocolire a oraşului aşa cum nişte proşti şi tâmpiți au hotãrât devierea traficului greu şi nu numai pe aceastã stradã. Oricum o vom bloca strada trecând toți locuitorii avestei strãzi şi nu numai pe trecerile de pietoni în continuu!!!

      • Zoli Răspunde

        Varianta cu pasaj sub calea feratã e veche din anii 90 şi proiect existã la Primãria Satu Mare, l-am vãzut, însã de realizat veci

      • Norick Răspunde

        Romanasule ,vrei pasaj sub calea ferata si pe strada Rosetti ??? Ai vazut prea multe filme sci-fi… 😉 😉

  18. Zoli Răspunde

    Poate aşa se vor hotãrâ odatã şi pentru totdeauna executarea inei centuri de ocolire a oraşului. Nu se mai poate în acest mod.

  19. Zoli Răspunde

    Pune-laş puţin sub roțile de tiruri sub pasaj pe Radu ãsta sã vadã cum e când toatã ziua circulã cu vitezã pe lâmgã tine, nemaivorbind de praf, mizerie, zgomot, poluare, etc.

  20. Porick Răspunde

    Ãsta-i Radu Roca

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.